A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Május 22-én a tó vízszintje elérte a 116 centit. Ez már csak 4 centire volt az álomhatártól. A szakemberek szerint ugyanis az az optimális, ha 120 centivel várhatja a Balaton a nyarat - ahogy pedig az Infostart kiszúrta, a meleg idő ellenére is maradt az ehhez igen közeli szint.
A vízállási adatok alapján a múlt héten még kedvezőbb változás állt be. Újabb egy centiméterrel lett magasabb az átlagvízszint. Sőt, bár 4 napja melege van, egyelőre nem párolgott el semmi. Ennek az is az oka lehetett, hogy a hétvégén volt egy éjszakai eső a tónál.
Korábban egyébként 110 centiméter volt a maximum a Balatonnál, de a szélsőségesen meleg nyarak miatt ezen módosítottak. 1921 és 2021 közötti időszakban többször is előfordult, hogy ugyanezen a napon, azaz májusban, ennél is alacsonyabb átlagos vízállást mértek. Tavaly a maximum 105 centi volt. A vízügy honlapján egyébként bármikor tájékozódhatunk a napi vízállásról. A jelentést minden reggel 7 óra után frissítik.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








