Ellie Mertz, az Airbnb új pénzügyi igazgatója, aki a világjárvány idején már bizonyította válságkezelő képességét, viszont most is nagy kihívások várnak rá.
Fillérekbe kerül idén a nyaralás a magyarok kedvelt üdülőhelyén: most olcsóbb mint a bolgár tengerpart
Az orosz-ukrán konfliktus és a líra inflációja miatt Törökország pénztárcakímélő hely lett. A boltokban és az éttermekben jó áron lehet költeni, viszont az utazási irodák török útjai nem lettek olcsóbbak - írja a Növekedés.hu. Isztambulban luxustermékeket is viszonylag jó áron lehet szerezni.
A kedvelt turistacélpontok között hosszú éveken át a bolgár tengerpart volt a legolcsóbb, ám idén viszont a török tengerpart lehet az első olcsóságban. Az Égei-tenger partján fekvő török Marmaris városában a tavalyi évhez képest 37 százalékot estek az árak – hívta fel a figyelmet a brit Post Office Travel Money. Marmaisban beülve egy étterembe egy háromfogásos ebéd egy pohár borral átlagosan úgy háromezer forintba kerülne. Ennek hátterében a török líra gyors inflálódása áll, viszont a hazai utazási irodáknál a török utak nem lettek olcsóbbak, mivel az itthoni társaságok jellemzően euróban kötik a szerződéseiket - mondták el a Kartago Toursnál.
A Dél-Égei-tengeri Turisztikai Szállodák és Üzemeltetők Szövetségének az elnöke szerint, mivel az ukrán háború miatt sok orosz turista elmarad, a kieső bevételeket a hotelek minden bizonnyal a belföldi turizmus felpörgetésével próbálják majd kezelni, ami miatt olcsóbbá válhatnak a szállások. Az „oroszok nélküli szállodák” iránti kereslet is növekedésnek indult - mondta el egy turisztikai szakember Serkan Tunca, viszont a vendégek közötti balhék miatt egyre kevésbé kell aggódniuk a törököknek, ugyanis a háború miatt már alig jönnek oroszok és ukránok az országba.
Tavaly még hét millió kereste fel közülük Törökországot, a külföldi látogatóknak ez a két nemzet tette ki a 27 százalékát. A számuk azonban az utóbbi egy hónapban elapadt - írja a lap. A magyarok körében mindenesetre továbbra is roppant népszerű célpont Törökország.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Ez a videó lehet a "kármentés" Katalin hercegné balul elsült fotója után
- Lecsapott a rendőrség az ütközéssel végződött gyorsulási verseny miatt - fotók
- Bravúros műtétet végeztek el Szolnokon
- Joe Biden: ez vörös vonal
- Kiszivárgott a titok: rejtélyes Taurus-ülés volt a Bundestagban
- Történelmi felfedezés: egy kárpátaljai településen élhettek a legrégebbi ismert európaiak