A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A magyarok döntő többsége, ha bárhová utazhatna a világon, akkor legszívesebben New Yorkba menne.
A tavalyi évhez hasonlóan idén is New York a hazai utazók kedvenc célpontja - derült ki a repjegy.hu felméréséből, akik második alkalommal készítették el a felmérésüket, 60 ezer fő részvételével.
A 2016-ban második helyet megszerző Barcelona idén csak a 11. helyre elegendő szavazatot kapott és London is kikerült a top 10-ből.
Az idei top 10-es lista:
1. New York, USA

2. Denpasar Bali, Indonézia

3. Male, Maldív-szigetek

4. Phuket, Thaiföld

5. Párizs, Franciaország

6. Sydney, Ausztrália
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

7. Los Angeles, USA

8. Honolulu, USA

9. Róma, Olaszország

10. Miami, USA

Emellett továbbra is vonzódunk az egzotikus helyek iránt: Indonézia, a Maldív-szigetek, Thaiföld és Ausztrália továbbra is vonzó úti cél a magyarok számára. Phuket a tavalyi 19. helyről került fel idén a 4. helyre, míg a tavalyi 6. helyezést elérő Bangkok idén csak a 19. lett. Bora Bora idén a 13. helyre csúszott vissza a tavalyi 10.helyről.
Nem került fel a top 10-be, de továbbra is sokan utaznának Dubajba, tavaly 13., idén 16. helyre került ez az úti cél az összesített listán. A ranglistát vágyaink mellett a realitás is befolyásolta, ezt jól mutatja például, hogy a tavalyi 120. helyről idén a 49-re jött föl Isztambul, ahová valóban sok magyar turistautazott idén.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








