Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) szerint az elektronikus jegyrendszer átalakításával módosítani kell a korábban tervezett metrókapuk számát és elhelyezkedését is - írta a Világgazdaság.
A beengedőkapuk használatával naprakész adatokat kaphat a BKK az utasforgalom alakulásáról, így hatékonyabbá válhat a közlekedés szervezése, de ehhez a tervezett kapuk számát és elhelyezését módosítani kell. A megállók műszaki sajátosságaira és állapotára figyelemmel helyszíni felülvizsgálat után a mérnökök már megtették a javaslatot a kapuk eredeti tervektől való elhelyezésére is.
A korábban bejelentett projektmódosítással nem a teljes rendszert, hanem egyes elemeit, illetve azok sorrendiségét és egymáshoz illeszkedését tervezi át. A javasolt módosítások elfogadásával a végső határidő nem kerül veszélybe, de betartásához "hatékony projektvezetés", és feszítettebb munkavégzés, végrehajtás szükséges.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








