Augusztusban közel harminc százalékkal nőttek a magyarországi újautó-eladások a kereskedők trükkje miatt, azonban ne higgyük, hogy túl van a piac a válságon - írja a Népszabadság.
A Datahouse adatai szerint egy hónap alatt közel háromezer személykocsi és 773 kisteherautó kelt el, ami előbbi esetében 24 százalékos, utóbbinál hatvanszázalékos növekedést jelent tavalyhoz képest.
Ugyanakkor érdekes módon több cégnél is augusztus utolsó három napjában helyezték forgalomba a havi mennyiség negyven százalékát, amit nyilatkozóink azzal magyaráztak, hogy ebben az ágazatban is havi teljesítmény alapján értékelnek.
Gyorsan kiderül, hogy nem a magyar piac virágzásáról van szó, hiszen közel félezer új autó csak azért kapott ideiglenesenH betűs rendszámot, hogy javítsa a forgalomba helyezési statisztikát. A járművek végül külföldre kerülnek, vagyis nem a hazai autóállományt fiatalítják.
Huszonhét hónapos folyamatos esés után júliusban ugyan volt némi növekedés, de akkor a rendőrségi flotta félezernél több új autója és egy másik százdarabos tétel dobta meg a forgalmat.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Elfogytak az akciók, a kereskedők ugyanis rájöttek, hogy még jelentős árengedményekkel sem lehet forgalomnövekedést elérni. A vevők 95 százaléka készpénzért vásárol, többségében ötmillió forintos vagy annál drágább típust.
Közben egyre nehezebb helyzetbe kerülnek az olcsóbb tömegmodellek korábbi vásárlói, mert nem tudják törleszteni svájcifrank-alapú hiteleiket, ezért további bedőlési hullám várható: öt év alatt kétszázezer autót vettek vissza a törlesztésképtelen vevőktől.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








