A nemzetközi felmérések adatai ugyanakkor azt mutatják, hogy ehhez még jelentős előrelépésre lenne szükség.
A fix internetkapcsolatok barométere címmel sebességteszt-statisztikát tett közzé nemrég a nagyobb magyar vezetékes szolgáltatókról a francia nPerf - írja a hwsw.hu.
Az nPerf egy crowdsourcing-alapokon működő platform, mely a Speedtesthez és az Opensignalhoz hasonlóan a felhasználói mérésekre alapozva vázolja fel az adott ország viszonyait. A tavaly egész év alatt zajló átfogó tesztbe a nagy vezetékes szolgáltatók közül bekerült a Magyar Telekom, a Vodafone Magyarország és Digi mellett a Yettel is.
Az nPerf a Speedtesthez hasonlóan le- és feltöltési sávszélességet valamint hálózati késleltetést mér, illetve a kapott értékeket pontozza egyedi szempontjai alapján. Ezen metrika szerint, pontosan meg nem határozott számú mérés alapján az nPerf benchmarkja a Digi hálózatát hozta győztesnek a hazai mezőnyben, 307 Mbps le- és 160 Mbps átlagos feltöltési sávszélességgel, illetve 16 milliszekundumos átlagos késleltetés mellett. A második helyen a Magyar Telekom futott be, majd a Vodafone Magyarország következett, a sort pedig a Yettel zárta.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








