A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít azoknak az ügyfeleknek, akik nem korlátlan adatcsomaggal rendelkeznek.
AQUATM néven olyan pénzkiadó automatát helyeztek üzembe az indai Mumbaiban, melyből a helyiek alig négy forintért vizet is tudnak vásárolni.
A mumbai lakosok most már vizet is vehetnek egy ATM-ből. Ráadásul igen kedvező áron, literenként 1 rúpiáért (3,71 forintért) juthatnak hozzá. Fizetni prepaid bankkártyával lehet (előre kifizetett, feltölthető kártyák, használatuk külföldön elterjedtebb). Naponta 1000 liter vizet tud kiadni az automata - írja az indai The Economic Times.
Az AQUATM névre keresztelt berendezést a Vandana Alapítvány fejlesztette ki egy másik non-profit céggel, az Aquakrafttal. Az első vizet is kiadó ATM Mumbai keleti negyedében, Mankhurdban lett felállítva, ahol igen nagy problémát jelent a víz szennyezettsége.
A világ egyik legégetőbb környezetvédelmi problémája a vízhiány és a vízszennyezés. Március 22-én, szombaton volt a Víz Világnapja. A világnap alkalmából közzétett jelentésében az ENSZ Gyermekalapja (UNICEF) felhívta a figyelmet arra: minden nap mintegy 1400 öt év alatti gyermek hal meg a világon a tiszta víz, az illemhelyek és a higiénia hiánya miatt kialakuló hasmenéses megbetegedésekben. Elsősorban a csecsemők és a kisgyermekek betegszenek meg ezen problémák miatt, az ő immunrendszerük ugyanis még túl gyenge.
A világ vízfogyasztásának mértéke 2030-ig negyven százalékkal növekedhet az ENSZ becslése szerint. Magyarországon jelenleg is 100 liter fejenként a napi vízfogyasztást. Ebből 20-40 liter is elmehet wc-öblítésre, fürdésre, zuhanyozásra pedig 40-100 liter.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








