A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít azoknak az ügyfeleknek, akik nem korlátlan adatcsomaggal rendelkeznek.
Egy felmérésben 60 országban ellenőrizték a legnépszerűbb szórakoztatóipari előfizetések árait, és kiszámították az összes előfizetés árának és a helyi átlagfizetésnek arányát. Magyarországon havonta átlagosan 13 834 forintot kötünk a különböző streamingszolgáltatásokra.
Az előfizetések ára a világon
A listán szerepel a világ két legnépszerűbb videó streaming szolgáltatója (Netflix és Prime Video), egy zenei (Spotify), egy világszerte elérhető e-könyv és hangoskönyv szolgáltatása (Scribd) és a Microsoft játék előfizetése (Game Pass), amely PC-n és konzolokon egyaránt elérhető, valamint hozzáférést biztosít a legnagyobb fejlesztők játékaihoz – derül ki a Picodi közleményéből.
A rangsorban szereplő országok közül, euróban kifejezve, a svájci lakosoknak kell a legmagasabb árat fizetniük egy előfizetési csomagért, mely 5 szolgáltatást tartalmaz: havi 65,66 €-t. A lista második legdrágább országa az Egyesült Államok (61,79 €), amelyet szorosan követ az Egyesült Királyság (52,13 €). Azonban, ha a fenti árakat az átlagos nettó fizetéssel vetjük össze, a helyzet a javukra változik: egy átlagos svájci számára egy 5 előfizetésből álló csomag a fizetésének mindössze 1,2%-át teszi ki, egy amerikai számára 1,5%-át, egy brit számára pedig 2,2%-át. A legalacsonyabb árat India, Argentína és Törökország lakosai élvezhetik. Az indiaiaknak 24,48 €-t, az argentinoknak 23,87 €-t, a törököknek pedig 17,13 €-t kell fizetniük a már említett előfizetési csomagért.
Magyarországon az egyes előfizetések költségei a tárgyalt csomagban a következők:
- Netflix – 3.490 Ft
- Prime Video – 899 Ft
- Spotify – 2.115 Ft
- Scribd – 4.330 Ft (9,99 $)
- Xbox Game Pass – 3.000 Ft
Ezeknek a feliratkozásoknak az összege 13.834 Ft havonta, ami a magyar 347.200 Ft-os átlagfizetés 4%-át teszi ki.
Ezzel az eredménnyel Magyarország a 31. helyen áll az országok listáján az ár és átlagkereset arányát tekintve (minél alacsonyabb a pozíció, annál alacsonyabb a fizetés aránya). A kiválasztott előfizetések költségeit tekintve Magyarország a 48. helyen áll, és ezzel az országok olcsóbb felébe tartozik.
Ha az előfizetési árakat az átlagos nettó fizetéssel vetjük össze, a legkedvezőbb ár arányt az Egyesült Arab Emírségekben (0,9%), Ausztráliában (1%) és a már említett Svájcban (1,2%) találjuk. Ezzel szemben a legkedvezőtlenebb ár aránnyal a nigériaiak szembesülnek, akiknek a fent említett előfizetési csomag a havi fizetésük 22,2%-át teszi ki. A rangsorban közvetlenül mögöttük a pakisztániak (19,5%) és az indonéziaiak (16,2%) következnek.
Hol a legolcsóbb a digitális szórakozás?
Az előfizetési árak országonként néha jelentősen eltérnek. A Netflix esetében például a legolcsóbb és a legdrágább országot akár ötszörös árkülönbség is elválasztja egymástól. Az alábbiakban felsoroljuk azokat az országokat, ahol az egyéni előfizetések a legolcsóbbak:
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Országok a legolcsóbb Netflix előfizetéssel:
- Pakisztán (3,67 €)
- Törökország (3,85 €)
- Argentína (5,47 €)
Országok a legolcsóbb Prime Video előfizetéssel
- Törökország (0,43 €)
- Egyiptom (1,51 €)
- Magyarország (2,12 €)
Országok a legolcsóbb Spotify előfizetéssel
- Törökország (0,99 €)
- Pakisztán (1,37 €)
- India (1,48 €)
Országok a legolcsóbb Xbox Game Pass előfizetéssel
- Törökország (1,65 €)
- Egyesült Arab Emírségek (1,94 €)
- Fülöp-szigetek (2,06 €)
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








