Több autó is lerobbant, miután vízszennyezett benzint tankoltak az M7-es autópálya egyik Shell-kútjánál.
Szerdától bruttó hat forinttal csökkenti a MOL a benzin nagykereskedelmi listaárát, míg a gázolaj ára két forinttal kerül lejjebb. Mindez azt jelenti, hogy az olajtársaság a benzin és a gázolaj literjét is bruttó 413,6 forintért adja majd a kiskereskedőknek.
Bár az egyes kutak árképzése egymástól eltérő, az autósok nagyjából ugyanilyen mértékű változással (6 Ft-os benzinár esés és a gázolaj árának 2 forintos csökkenése) szembesülnek majd szerdán az állomásokon. Ez azt jelenti, hogy a benzint és a dízelt egy áron, átlagosan 430-431 forintos literenkénti áron tankolhatjuk majd.
Az egy évvel ezelőtti szintekhez képest a benzin literjét 7 forinttal drágábban, a gázolajét ugyancsak 7 forinttal, de olcsóbban vásárolhatjuk meg, ami a benzin esetén 1,6 százalékos emelkedésnek, a dízel esetén 1,6 százalékos csökkenésnek felel meg.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








