Itthon is egyre égetőbb probléma a túlságosan magas fűtésszámla, azonban míg Magyarországon a gáz- és távhőtámogatási rendszerrel próbálnak segíteni a helyzeten, addig a briteknél most Tesco-gazdaságos szigetelési rendszerrel próbálkozhatnak azok, akik mérsékelnék rezsi-kiadásaikat.
Az arra igényt tartó vásárlóknak a Tesco mindössze 199 fontért (59 500 forintért) padlás és falszigeletést vállal. Valójában az ár csak tájékoztató jellegű, mivel a helyszíni vizsgálatot követően ennél magasabb díjat is el lehet kérni, attól függően, mekkora az ingatlan.
Az új szolgáltatást minden háztulajdonos, bérlő igénybe veheti, sőt, a 70 év felettiek, illetve bizonyos állami támogatásra jogosultak ingyen is kérhetik. A bérlők tanácsos, ha inkább a főbérlőhöz fordulnak, aki majd megkeresheti a Tescót az üggyel.
A Tesco egyébként már kipróbálta a szolgáltatást, a nyáron összesen 50 otthont szigeteltek le, s reményeik szerint a következő 3 évben félmillió brit otthonban járnak majd. A felmérés teljesen ingyenes, telefonon vagy interneten keresztül lehet időpontot foglalni.
Amennyiben a szemlén nyélbe is ütik a megállapodást a Tesco embereivel, úgy a munkát maximum 6 héten belül el is végzik. A befektetés mindenképpen megéri, mivel az Energy Saving Trust adatai szerint egy átlagos háztartás 275 fontot (82 300 forintot) tud megtakarítani a fűtésen csupán azzal, hogy rendesen szigetelik a padlást, vagy a falakat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








