A magyarországi ingatlanforgalmazók piaci részesedésének aránya folyamatosan növekszik, ehhez hozzájárul egyrészt a hálózatok földrajzi terjeszkedése, másrészt a szolgáltatási, tevékenységi kör bővítése is. Az Otthon Centrum, mely 106 irodájával a legnagyobb hálózatot működteti Magyarországon, 2007-ben közel 6000 tranzakció során, több mint 104 milliárd forint összértékű használt és új ingatlant értékesített. Jelentősen növekedett az Otthon Centrum Hitel Centere által közvetített hitelek összértéke is, a 2006-ban elért 24 milliárd forintról közel 80 százalékkal növekedett az újonnan kihelyezett hitelállomány nagysága, mely 2007-ben elérte a 43 milliárd forintot. Ezzel az OC HC a hitelközvetítői piac egyik legjelentősebb szereplőjévé vált, melyben a hálózaton belüli tranzakciók finanszírozási igénye mellett komoly szerepet játszott, a hálózaton kívüli hiteligények nagyarányú gyarapodása.
Kühne Kata, az Otthon Centrum franchise hálózatának ügyvezető igazgatója kiemelte: " A OC hálózat tovább kívánja folytatni az eredményes növekedés. Az elmúlt másfél évben megdupláztuk a hálózat irodáinak számát, a főváros mellett s jelen vagyunk 13 megyében, s célunk, hogy az év végére minden megyeszékhelyen elérhetőek legyenek szolgáltatásaink." Az Otthon Centrum hatékonyságát jelzi, hogy a hálózatban az értékesített ingatlanok átlagosan közel egyharmad annyi idő alatt találnak gazdára, mint a magán-értékesítésben eladásra kerülő lakások, házak.
Az OC online adatbázisában jelenleg mintegy 5400 új és 6700 használt, valamint 1800 egyéb (telek, tároló, üzlet, iroda, garázs) ingatlan szerepel, s az irodahálózat kizárólagos értékesítési megbízással rendelkezik az ingatlanok több, mint 30 százalékánál.

Újabb település korlátozza keményen a beköltözést: erkölcsit és rengeteg pénzt kérnek az új lakóktól
A Nógrád vármegyei Vizslás rendkívül szigorú feltételekhez köti az új lakók beköltözését.
-
Így kerül a magyar áru a hűtődbe: bejutottunk a Penny logisztikai központjába
A Pénzcentrum Veszprémben, a Penny Logisztikai Központjában követte végig, mi történik a magyar termékekkel, a raktárba kerüléstől az üzletekbe szállításig.
-
A jövőálló cég IT-stratégiája: mit néz a döntéshozó? (x)
Az informatikai döntések ma már üzleti döntések is.
-
Láthatatlan frontvonalak a légi közlekedésben (x)
A HungaroControl hősei, akik a háttérből óvják a repülés biztonságát


