A magyarországi ingatlanforgalmazók piaci részesedésének aránya folyamatosan növekszik, ehhez hozzájárul egyrészt a hálózatok földrajzi terjeszkedése, másrészt a szolgáltatási, tevékenységi kör bővítése is. Az Otthon Centrum, mely 106 irodájával a legnagyobb hálózatot működteti Magyarországon, 2007-ben közel 6000 tranzakció során, több mint 104 milliárd forint összértékű használt és új ingatlant értékesített. Jelentősen növekedett az Otthon Centrum Hitel Centere által közvetített hitelek összértéke is, a 2006-ban elért 24 milliárd forintról közel 80 százalékkal növekedett az újonnan kihelyezett hitelállomány nagysága, mely 2007-ben elérte a 43 milliárd forintot. Ezzel az OC HC a hitelközvetítői piac egyik legjelentősebb szereplőjévé vált, melyben a hálózaton belüli tranzakciók finanszírozási igénye mellett komoly szerepet játszott, a hálózaton kívüli hiteligények nagyarányú gyarapodása.
Kühne Kata, az Otthon Centrum franchise hálózatának ügyvezető igazgatója kiemelte: " A OC hálózat tovább kívánja folytatni az eredményes növekedés. Az elmúlt másfél évben megdupláztuk a hálózat irodáinak számát, a főváros mellett s jelen vagyunk 13 megyében, s célunk, hogy az év végére minden megyeszékhelyen elérhetőek legyenek szolgáltatásaink." Az Otthon Centrum hatékonyságát jelzi, hogy a hálózatban az értékesített ingatlanok átlagosan közel egyharmad annyi idő alatt találnak gazdára, mint a magán-értékesítésben eladásra kerülő lakások, házak.
Az OC online adatbázisában jelenleg mintegy 5400 új és 6700 használt, valamint 1800 egyéb (telek, tároló, üzlet, iroda, garázs) ingatlan szerepel, s az irodahálózat kizárólagos értékesítési megbízással rendelkezik az ingatlanok több, mint 30 százalékánál.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








