Érdemes előre tervezni azoknak, akik digitális jegyet használnak vagy vásárlást terveznek a BudapestGO-n keresztül.
Karbantartási munkálatok miatt az MKB netbankja és a mobilalkalmazás, szeptember 24-én 07:00 és 08:15 között nem lesz elérhető, sem másnap, 25-én 0 óra és hajnali 3 között.
Karbantartási munkálatok miatt az MKB netbankja és a mobilalkalmazás szeptember végén valamivel több mint egy óráig nem lesz eléthető. Az alábbi tájékoztatást küldte ki a bank minden ügyfelének:
"Ezúton tájékoztatjuk, hogy karbantartási munkálatok miatt az MKB NetBANKár és az MKB Mobilalkalmazás, 2022.09.24-én 07:00 és 08:15 között nem lesz elérhető. Továbbá 2022.09.25-én 00:00 és 03:00 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, így ebben az időszakban az MKB Netbankárban és MKB Mobilalkalmazásban indított azonnali utalásaik visszautasításra kerülnek. Ez időszak alatt a bejövő azonnali fizetési megbízások nem fognak teljesülni."
A K&H-nál szintén leállás várható, arról ebben a cikkben írtunk:
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








