A bankok és vezetőik teljesítményét vizsgáló nyolc kategórián túl, idén a pénzügyi kultúra fejlesztése is fókuszba kerül a "MasterCard - év" bankja versenyen. Az új díjat a Magyar Nemzeti Bank kezdeményezésére létrejött Pénziránytű Alapítvány által felkért zsűri ítéli oda.
Gauder Milán, a MasterCard Europe regionális vezetője kiemelte: "A Pénziránytű Alapítvánnyal közösen meghirdetett díjra azon bankok jelentkezését várjuk, akik felismerték, hogy az ügyfelek általános pénzügyi jártasságának, pénzügyi tudatosságának fejlesztése hosszú távon megtérülő befektetés, és az elmúlt évben aktívan tettek azért, hogy javuljon a magyar lakosság általános pénzügyi kultúrája. Bízunk benne, hogy az új díj további motivációt jelent átfogó programok megvalósítására, továbbvitelére."
A "MasterCard - év bankja" program a magyarországi kereskedelmi bankok versenye, amelyen 9 kategóriában versenyeznek egymással a lakossági szolgáltatásokat is nyújtó bankok. A megmérettetés célja, hogy a szakértők segítségével évről évre mind a szakma, mind a fogyasztók áttekintést kapjanak a banki szolgáltatási paletta kínálatáról és arról, hogy milyen termékeket talált különösen kiemelkedőnek a közel 100 független tagból álló zsűri.
A tavalyi versenyhez hasonlóan "Az év bankja" főkategórián túl, az idén is megválasztják "Az év bankárát", "Az év ifjú bankárát", "Az év leginnovatívabb bankját", "Az év lakossági hiteltermékét", "Az év megtakarítási termékét", "Az év számlacsomagját" valamint "Az év társadalmilag felelős bankját".
A 2010. november 11-én megrendezésre kerülő díjátadó gálát követően minden kategória győztese egy éven át használhatja a "MasterCard - év bankja 2010" emblémát és megnevezést.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok