Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Továbbra is kiemelt figyelmet fordít a Citibank egyik vezető termékére, a Nullaforintos Bankszámlára. A két éve bevezetett bankszámla-termék már az induláskor sikeresnek bizonyult az ügyfelek körében, sőt 2009-ben a Nullaforintos Bankszámlával rendelkező ügyfelek száma 80%-kal növekedett.
A pénzintézet szakemberei szerint ez a növekedés egyrészt arra utal, hogy nő a lakosság érzékenysége a folyószámlához kapcsolódó banki költségek tekintetében, másrészt igazolta az Év bankja választáson már két alkalommal az év lakossági számlacsomagja díjat nyert Nullaforintos Bankszámla létjogosultságát, hiszen az előzetes felmérések azt mutatták, hogy a folyószámlákhoz kapcsolódó banki költségek akár az évi 50 ezer forintot is meghaladták egyes pénzintézeteknél.
A bank 2009-ben több olyan ajánlattal rukkolt elő, amelyekkel a számla nyújtotta előnyöket (a bank nem számít fel számlavezetési díjat, illetve hogy az összes hazai forinttranzakció minden csatornán keresztül ingyenes) továbbiakkal egészítette ki. Egy újabb (a magyar piacon a maga nemében egyedülálló) innováció keretében 0,5%-os készpénz-visszatérítési ajánlattal, másrészt egy magas látra szóló kamatkínálattal igyekezett a Nullaforintos Bankszámlát még vonzóbbá tenni.
A számlanyitásra ösztönzés 2010-ben is folytatódik, hiszen a pénzintézet most a Forma-1-es futamhoz kapcsolódó ajánlattal állt elő, melynek keretében a nyertes új Citibank számlavezető ügyfél egy Alfa Romeo MiTo tulajdonosa lehet.
A 2010. április 1. és június 21. között futó akció sajátossága leginkább abban rejlik, hogy a promócióban nemcsak az az új ügyfél vehet részt, aki 0 Ft-os, vagy más lakossági folyószámlát nyit a Citibanknál, hanem annak a Citibank számlavezető ügyfélnek is van lehetősége az autó megnyerésére, aki új számlanyitó ügyfelet ajánl.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az autót végül az az ügyfél nyeri, aki a június 27-ei valenciai Forma 1-es futam leggyorsabb versenykörét a legpontosabban tippeli meg SMS-ben. A részvétel további feltételei, hogy az újonnan megnyitott Citibank számlára a promóciós időszakban legalább 100 ezer forint egyösszegű jóváírás érkezzen és az ügyfél számlaegyenlege 2010. június 30-án meghaladja a 100 ezer forintot.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


