Egy 2008-ban devizaalapú autóhitelt felvevő ügyfél nyert a Merkantil Bank ellen a mosonmagyaróvári bíróságon.
Miután egyszerűen elsétált a 25 milliót rejtő zsákkal a pénzszállító, egy moziba vette az irányt a Godzilla című filmre. Később sem pazarolta az időt, pár órán belül több márkás ruhadarabot vásárolt, többek között egy milliós órát is. Végül egy nightclubba látogatott el, ahol több százezer forinttal verték át a lányok a fiatal bűnözőt.
Kedden 25 millió forinttal lépett meg a pénzszállító, akit gyorsított eljárásban pénteken négy év és nyolc hónap börtönbüntetésre ítéltek. A Group4 biztonsági cég embere munkavégzés közben kapta vállára a pénzeszsákot, majd ügyelve arra, hogy a furgonban várakozó kollégája ne vegye észre, elsétált.
Nem pazarolta az időt a fiatal, 23 éves bűnöző: miközben rendőrök hada kereste, ő beült egy moziba a Godzilla című filmre, majd lakomát csapott egy gyorsétteremben, ezután pedig ismét egy filmvetítésen, a Pókemberen múlatta az időt - írja a Blikk. Ezt követően nemcsak új szemüveget csináltatott közel 30 ezer forintért, de beszerzett pár márkás ruhadarabot is. Egy órára például egymillió 78 ezer forintot költött.
Végül egy nightclubba látogatott el, ahol a fiatal férfi brókernek adta ki magát. Mivel fogalma sem volt arról, hogy milyen árakkal dolgoznak a lányok, ezért a két magántáncért simán kifizette a kért félmillió forintot.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







