Hónapokkal ezelőtt világszerte borzolta a kedélyeket a hír, hogy a Lidl odáig merészkedett az alkalmazottak utáni kémkedés terén, hogy detektíveket vettek fel, bekameráztatták még a mosdókat is, és a pihenőidőkben folytatott beszélgetéseket is rögzítették. Amellett, hogy a mosdós jelenetek is a vezetés rendelkezésére álltak, még az alkalmazottak ismerősei után is nyomoztattak. Mostanra kiderült, ez az eset korántsem egyedi, újabb német óriásvállalat bukott le ugyanis a napokban!
Ezúttal a Deutsche Telekomról derült ki, hogy sajtókapcsolatait hosszú éveken át igyekezett az elfogadhatónál szorosabban monitorozni. A cég hivatalosan is kénytelen volt elismerni, hogy kémkedett a sajtó munkatársai után.
A telekom vállalat egy külső céget bízott meg a sajtó és a vezetés közti több ezer telefonbeszélgetés figyelésével, hogy azonosítani tudják a kiszivárogtatások forrását. A hivatalos közlés szerint csak 2005-2006-ban történtek ilyen kifogásolható manőverek, és korántsem olyan széles körben, ahogy ezt a vád állítja.
A Financial Times Deutschland ezzel szemben tudni véli, hogy a DT már 2000-ben magándetektíveket bérelt fel a riporterek utáni kémkedésre és bekameráztatta a szerkesztőséget is.
A telekom óriás egyelőre azt állítja, hogy a sajtóval folytatott telefonbeszélgetéseket nem hallgatta le a megbízott cég, csak rögzítették, hogy ki, mikor, kivel beszélt és milyen hosszan.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Évek óta nem volt erre példa a lakáspiacon: komoly előnyhöz jutottak a lakásvásárlók
Hosszú évek tartó trend fordult meg a hazai lakáspiacon: a hirdetési idők meghosszabbodtak, és a keresleti piacról a kínálati piac felé mozdult el az ágazat.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


