Nem mindennapi „köntösbe" burkolózott történetet göngyölítettek fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Bevetési Igazgatóságának pénzügyőrei az M1-es autópályán.
Ipari mennyiségű cigit próbáltak Magyarországra csempészni: hihetetlen fogása volt a röszkei vámosoknak
Több mint ezerhatszáz doboz cigarettát találtak egy átalakított szerb rendszámú autóban a pénzügyőrök Röszkén - tájékoztatott a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).
A közlemény szerint az autó magyar állampolgárságú vezetője az útlevélvizsgálatkor tagadta, hogy bármilyen vámköteles áruja lenne. A járművet ellenőrző pénzügyőrnek azonban gyanússá vált az autó hátsó lökhárítója.
A tételes vizsgálat során a lökhárítóban kialakított rejtekhelyen 1500 doboz zárjegy nélküli és 108 doboz koszovói zárjegyes cigarettát találtak. A cigarettát a NAV lefoglalta, a gépjármű vezetője pedig több mint 6,5 millió forint vámigazgatási bírságra számíthat.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








