A Fővárosi Közgyűlés elfogadta Budapest 2026-os költségvetését és a jövő évi folyószámlahitel-keretről szóló szerződést.
Tovább terjeszkedik a JYSK kiskereskedelmi üzletlánc, december közepén két új áruház nyílik, illetve egy másik megújul, így Budapest 19. kerülete és Szarvas kap egy-egy több mint ezer négyzetméteres áruházat, ezzel pedig összesen 96 üzlettel rendelkezik a JYSK Magyarországon. A nehezebb gazdasági helyzet miatt pedig az elmúlt időszakban átlagosan közel 15 százalékkal mérsékelte a vállalat közel 500, alapvető lakberendezési termék árát, december végétől pedig újabb 300 termék ára csökken majd - közölték.
Folyamatosak az üzletnyitások: a legutóbb a budapesti agglomerációban, Solymáron, illetve Móron nyílt áruház, december 13-án pedig a 19. kerületben, és Szarvason adnak át egy-egy új üzletet, Dombóváron pedig felújítva nyílik újra egy egység. Így az áruházláncnak már 96 áruháza van országszerte, és az idei 2023/24-es pénzügyi évben még három új egység nyitását tervezik. Az új áruházak mindegyike több mint ezer négyzetméteres alapterületű lesz, és a 3.0-ás koncepció jegyében a bútorok közötti eligazodást 3 bemutató-szoba segíti, de külön matrac-stúdiót is kínál az üzletlánc, ahol a vásárlók otthonos környezetben nem csupán tanácsokat kapnak, de ki is próbálhatják a termékeket.
Az áruháznyitásokhoz jótékonysági akció is kapcsolódik, a Sharityvel együttműködésben helyi szervezetek kaptak 500-500 ezer forintos támogatást. A pályázatra összesen 17 szervezet jelentkezett, a győztes pedig a Mohamanó ÉlményMűhely Alapítvány és a Szarvasi Kóbor és Elveszett Kutyáiért Állatvédő Egyesület lett.
Folyamatosak a felújítások is
Az új áruházak nyitása mellett a meglévő üzleteit is folyamatosan átépíti a vállalat a 3.0-ás koncepció szerint. Ez azt jelenti, hogy 2024 év végéig világszerte a cég minden áruháza, több mint 3300 egység megújul. A munkálatok során kiemelt figyelmet fordítottak az energiahatékonyságra, így például az izzókat LED-ekre cserélték, a szociális helyiségekbe pedig mozgásérzékelőt szereltek. Az új koncepció jegyében az üzletekben a világítás szakaszolt, 3 ütemben lehet felkapcsolni, amelynek köszönhetően kevesebb fény mellett is nagyszerű vásárlási élmény nyújtható, miközben az áruházak világításának energiafogyasztása legalább 25 százalékkal csökkenthető.
Olcsóbbak lettek bizonyos termékek
Az üzletnyitások mellett a boltlánc több, alapvető lakberendezési kellék árát is csökkentette az elmúlt időszakban. Augusztus vége óta közel 500 „Mindig Alacsony Ár” feliratú termék ára csökkent, átlagosan közel 15 százalékkal.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Rendszeresek az akciók az üzletekben, de fontosnak tartjuk, hogy a termékek egy része tartósan alacsony áron legyen elérhető, ezért vezettük be a „Mindig Alacsony Ár” termékeket a JYSK-nél. A nehezebb gazdasági helyzet miatt azonban itt, a „Mindig Alacsony Ár” termékeknél csökkentettük az árakat az elmúlt 3 hónapban, ezeknek a termékeknek közel 40 százaléka átlagosan közel 15 százalékkal kedvezőbb áron érhető el az augusztus végén érvényes árhoz képest. Ezek között olyan alapvető termékek is megtalálhatóak mint az ágyneműk, háztartási aprócikkek, bútorok, így például szekrények és kanapék. December végétől pedig újabb 300 termék ára csökken
- mondta Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáét és Görögországért felelős country directora.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








