Az Aldi a közelmúltban intenzív erőfeszítéseket tett piaci részesedésének visszaszerzésére a 133 milliárd dolláros ausztrál szupermarket-szektorban
Új marketingkampányt indított a McDonald's: olyan plakátokkal állt elő Hollandiában, melyek semmilyen vizuális elemet nem tartalmaznak, csak sültkrumpli illatot árasztanak.
Egyedülálló marketingkampányt indított Hollandiában a McDonald's. Az akció keretében olyan különleges óriásplakátokat helyeznek ki, amelyek sültkrumpli illatot árasztanak - írja a Business Insider. Ezek a hirdetőtáblák semmilyen vizuális elemet nem tartalmaznak, még a McDonald's ismert aranyíves logóját sem. A vállalat szerint az illat maga elég ahhoz, hogy közvetítse az üzenetet.
Az erről szóló közlemény szerint ezek az óriásplakátok olyan helyeken találhatók majd meg, amelyek 650 méteres távolságra vannak az éttermektől. Stijn Mentrop-Huliselan, a hollandiai McDonald's marketingigazgatója a kampány elmondta, hogy bár márkaértékeik jelentős része vizuális elemeken alapul, az illatok használata új dimenziót nyit a reklámokban. Azok ugyanis képesek erőteljes és érzelmi emlékeket felidézni, így ezáltal az emberek számára emlékezetesebbé tehetik a McDonald's-ban töltött időt.
Ezenfelül a McDonald's bejelentette azt is, hogy partnerségre lép a Krispy Kreme-mal, aminek értelmében 2026-ig minden amerikai üzletükben kaphatók lesznek a Krispy Kreme fánkok. A pontos részleteket és az érintett üzletek számát még nem tették közzé.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Kanyargós utakat jár be a pénz Kína és Oroszország között
- Csökken az ember ébersége a kanyaróval szemben - íme a számok
- Kézilabda-menetrend az olimpián: nem szoktak ilyenkor meccsek lenni
- A bajor kormányfő hadat üzent a kancellárnak, de a konzervatív vetélytársaknak is
- Szakítás előtt áll Mona Lisa
- Nincs is annál jobb, mint erdei fülesbaglyokat figyelni