Az üzletlánc több mint 70 ezer kedvezményes árú élelmiszercsomagot értékesített az elmúlt 2 hónapban.
Új jelölési rendszert vezet be áruházaiban a Lidl Magyarország július közepétől. A módszer cukortartalmuk alapján rangsorolja a paradicsomokat, ennek köszönhetően a vásárlók könnyen megtalálhatják az ízlésüknek megfelelő terméket.
Óriási népszerűségnek örvend a paradicsom hazánkban. Ennek is köszönhető, hogy az elmúlt évben a Lidl élelmiszeráruház-lánc közel 8000 tonna paradicsomot értékesített, amely több mint 20 százalékkal haladja meg az azt megelőző évi eladásokat. A magyar gazdáktól származó paradicsom aránya a szezonban meghaladja a teljes kínálat 80 százalékát.
Annak érdekében, hogy az áruház biztosíthassa vásárlói számára a tökéletes ízélményt, egy új rendszert vezet be július közepétől. A paradicsomok közötti eligazodást egy, az édességmérték jelölésére szolgáló etikett segíti, amely azt mutatja meg, hogy egy 1-től 5-ig terjedő skálán mennyire édes a választott paradicsom. A besoroláshoz az úgynevezett Brix érték szolgál alapul, amely a paradicsom esetében annak cukortartalmát jelzi. Az etikett megtalálható minden paradicsomfajta ártábláján, a csomagolt kiszerelésben megvásárolható paradicsomok esetében pedig az édességmértéket mutató etikett rákerül a csomagolásra is.
- mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A szortiment legédesebb paradicsomfajtái a Strabena és a Cukorfalat, mindkettő magyar beszállítóktól kerül az áruházak polcaira.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- 20 centis késsel szúrta hátba osztálytársát – új részletek a bőnyi borzalomról
- Ingyenes egészségügyi szűrőprogramot indít a főváros
- Tálas Péter: a nukleáris fenyegetés csak stratégiai kommunikáció
- Szentkirályi Alexandra egy csokor gazzal köszöntötte Karácsony Gergelyt
- A 13-as után a 18-as mezszámot sem viselheti többé senki a Győrnél
- Választási részvételre ösztönző kampányt indított az EP