2024-ben elsőként a Lidl robbantotta az akció-bombát, meglepően jó áron kínálják a felszereléseket. De vajon mit lép erre az Aldi?
A 2017-es televíziós közönségmérés adatai alapján nem történt változás a tévézésre szánt időben 2016-hoz képest, ugyanakkor jelentősen nőtt a reklámfogyasztás, 100 fölé emelkedett a naponta átlagosan megtekintett reklámok száma nézőnként.
Gyakorlatilag évek óta stagnál, hogy mennyi időt töltenek tévézéssel a magyarok naponta. Idén és tavaly is 282 percre jött ki az átlag a Nielsen Közönségmérés adatai alapján, amely 4 óra 42 percet jelent. Az viszont változik, hogy ennek az időnek mekkora részét töltik reklámnézéssel.
A fenti grafikonból kiderül, hogy 3 év alatt 26 percről 30 percre emelkedett a napi reklámfogyasztási idő. Ez alatt az idő alatt 2017-ben 110 reklámot nézett meg egy átlagos magyar néző, a 2016-os 28 perc alatt viszont csak kilencvenet. Átlagosan 6,5 millió ember nézett TV-t naponta és ezek túlnyomó többsége, 6,1 millió ember látott reklámot is. Egy reklám átlagos hossza 23,5 másodperc volt 2017-ben, egy reklámblokkban pedig átlagosan 9 reklám szerepelt.
Reklámnézéssel a teljes tévézésre fordított idő 10,64 százaléka telt 2017-ben, ugyanez az arány 2014-ben csupán kilenc százalék volt. Egyre több reklámot nézünk tehát, amelyek
A legtöbbet hirdető három szektor, azaz a gyógytermékek, a kereskedelem és az élelmiszer az összes hirdetés 55 százalékát fedte le. Termékosztályok szerint kisebb volt a koncentráció, a legtöbbet hirdető 10 termékosztály csupán az összes hirdetés 24 százalékát tudhatta magáénak.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A három legtöbbet hirdető szektor szempontjából nem volt változás 2016-hoz képest, a termékosztályok szintjén viszont volt átrendeződés. Míg 2017-ben a legtöbb reklámot a megfázás és influenza elleni termékekről mutatták be, addig 2016-ban az élelmiszerekről volt mindez elmondható, amely kategória 2017-ben a második helyre csúszott. Tavaly a hitelek jöttek be a képzeletbeli dobogó harmadik fokára, 2016-ban viszont a vitaminok és vitaminitalok.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.