A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Európa egyik vezető divat- és életmód online platformja a második félévben javuló jövedelmezőséget vár, és a növekedéshez való visszatérésre számít, megerősítve az egész évre vonatkozó kilátásait. A második negyedévben az aktív vásárlók száma folyamatosan nőtt, és meghaladta a 49 milliót, amely 11 százalékos növekedés éves szinten. A vásárlói kapcsolatok elmélyítése érdekében tett erőfeszítéseinek köszönhetően a vállalat hűségprogramjának taglétszáma 164 százalékkal nőtt az előző évhez képest, és immár több mint 1,5 millió tagot számlál.
Az idei második negyedévben az értékesítés bruttó volumene 3,8 milliárd euró volt, nem változott 2021 második negyedévéhez képest. Az árbevétel 2,6 milliárd euró volt (4 százalékos csökkenés 2021 második negyedévéhez képest), a kiigazított EBIT pedig 77,4 millió euró. A Zalando Plus tagok száma egy év alatt 164 százalékkal nőtt, a programnak már több mint 1,5 millió tagja van. A vállalat sikeresen valósítja meg a jelenlegi volatilis környezethez való alkalmazkodásra irányuló cselekvési tervét, melytől a második félévben javuló jövedelmezőséget várnak.
A Zalando folytatja ciklusokon átívelő beruházásait a ügyfelekkel való mélyebb elköteleződés és a partneri üzletág növekedésének előmozdítása érdekében, különösen a Highsnobiety-be történt befektetéssel.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Másként látja Alekszej Navalnij halálát az amerikai hírszerzés
- Gázolt a vonat Kecskemétnél, késésekre kell számítani a szegedi vonalon
- Sulyok Tamás: kiváló borászok nélkül nem születnének minőségi borok
- Változatlan hitelminősítés, új kínai autógyár - a nap hírei
- Új videón a Hamász magyar túsza
- Itt a hét öt száma