Egyre gyakoribbak a drasztikus intézkedések, amit a városvezetők hoznak a turisták számának csökkentése érdekében.
Egyre nagyobb bajban van a MÁV, amelynek a vasúti pályái és kocsiparkja is elöregedett, az alkatrészek pótlása pedig a háború miatt szenved egyre komolyabb késedelmet.
A háborús helyzet miatt egyre súlyosabb a MÁV alkatrészgondja, ugyanis az elöregedett szerelvények vagy alkatrészek pótlása nem csak egyre hosszabb időbe, hanem sokszorosan több pénzbe is kerül - erről a 24.hu ír mai cikkében.
Mint hozzáfűzik, a MÁV kocsiparkjának az átlagéletkora átlagosan 40-50 év, és ezek pótlása is nehézségekbe ütközik. Alkatrészpótlásban és egyéb költségekben mintegy 1000-1500 milliárd forintos a lemaradás, ezt a brutális összeget ráadásul a vasúti pálya elöregedése is megdobja, amelyet nagyon sok helyen régen ki kellett volna már cserélni.
A lap kérdésére a MÁV nem is tagadta a súlyos gondokat. Azzal indokolnak, hogy a háborús helyzet, mint sejthetjük is, egyáltalán nem könnyítik meg a helyzetet.
A vasúttársaságnak mind a járműállománya, mind a vasúti pályája elöregedett: szervizeléssel és karbantartással önmagában nem megőrizhető a versenyképességük. A meglévő járműpark karbantartását sajnos érdemben nehezíti a szomszédunkban dúló háború is: az alkatrészek beszerzése sok esetben ellehetetlenült, vagy sokkal több pénzbe és időbe kerül, mint korábban. A beszállítói láncok összeomlása, az anyagellátás nehézségei a pályaállapotok romlását is felgyorsította: a járműveink kerékpár- és forgóvázhibáit jelentős részben a pálya állapota okozza, miközben épp ezeknek az alkatrészeknek a beszerzési ideje és költsége nőtt meg a háború miatt a sokszorosára
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- fogalmaztak válaszukban.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Robert Fico Kína felé fordul, mert az EU számára kimerült
- Rengeteg halálos áldozata van a Rafahot és Gázavárost ért bombázásnak
- Kijev több veszteséget is beismert
- Így indulhatnak a nemzetiségi választáson induló jelöltek
- Izrael megnyitotta az asdodi kikötőt
- Nebraskában a tornádó 250 kilométeres óránkénti sebességet meghaladó széllökésekkel haladt