Az EKR-programban idén több mint 5,8 millió négyzetmétert szigeteltek ingyen, ami 80 millió köbméter földgáz-megtakarítást hozott.
Bár az építőiparban is hiány van a jó szakemberekből, a mélypontról meginduló lakásépítések ellenére idén ez még nem fog gondot jelenteni - írja a Magyar Idők.
Bár az építőiparban is hiány van a jó szakemberekből, a lassan meginduló lakásépítések ellenére idén ez még nem fog gondot jelenteni.- mondta Koji László, az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének (ÉVOSZ) elnöke.
Az építési szakszövetség elnöke szerint igazán nagy számban egy-két év múlva kezdődhetnek el a beruházások. Az új uniós pénzügyi ciklus nagyobb horderejű építési beruházási célú közbeszerzéseit ugyanis csak az idén írják ki nagyobb számban, mindezek tehát 2017-re és 2018-ra jelentenek majd kiemelkedően sok munkát az építőipar szereplőinek.
A szakszövetség elnöke fontosnak nevezte, hogy az építőipar sokkal hatékonyabban dolgozzon, jobb anyagokkal, minőségi kéziszerszámokkal és gépi berendezésekkel. Ezek biztosítása, valamint a szakmunkások magasabb bére összességében azt jelenti, hogy
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








