A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Komoly tárgyalások zajlanak Ukrajna és Magyarország között, amit Zelenszkij és a magyar külügyminisztérium is megerősítettek.
Valóban zajlanak a tárgyalások Ukrajna és Magyarország között egy kétoldalú egyezményről, amelyben az ott élő magyar kisebbség jogainak visszaadásáról is szó van - erősítette meg Volodimir Zelenszkij ukrán elnök.
A politikus egy kárpátaljai rendezvényen beszélt erről, kiemelve, hogy a kisebbségek kérdését “fel lehet vetni, de gyorsan meg kell oldani, hogy ne legyenek problémák államaink között" - számol be erről a hvg. Zelenszkij szavai ezzel mintegy megerősítették a tárgyalások tényét a másik oldalról is, ugyanis a magyar külügy már tegnap megerősítette az értesülést.
Érdekesség, hogy úgy tűnik, Zelenszkij nem úgy jön ki mindebből, ahogy szeretett volna. Nemhogy a magyar kisebbségek ügye szerepel ugyanis a dokumentumban, de a magyar fél azt is mondta, hogy az ország NATO-csatlakozása nem képzheti részét a megállapodásnak.
címlapkép: Alessandro Della Valle, MTI/MTVA
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








