Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Jó ideje vártak erre a magyar vásárlók: már csak pár napig lehet lecsapni a Lidl sláger termékére
A szabadidőcipő csak pár napig lesz elérhető a Lidl kínálatában.
Hosszú idő után újra kapható a Lidl slágerterméke, a saját márkás szabadidőcipő. A terméket ráadásul most komoly engedménnyel lehet megvásárolni: a korábbi 5999 forint helyett ugyanis csak 3999 forintba kerül – szúrta ki a Pénzcentrum a Lidl oldalán. A termék eredeti ára amúgy az utolsó értékesítési időszakában, 2023. 05. 25. és 2023. 07. 05. között volt érvényben.
Fontos megjegyezni, hogy aki szeretne lecsapni az ajánlatra, annak sietnie kell, a cipők ugyanis csak pár napig lesznek elérhetők a kínálatában.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








