A buborékos ital évtizedek óta a bőség, a szerencse és az újrakezdés szimbóluma, amely nélkül sokak számára elképzelhetetlen a karácsony vagy a szilveszter.
Szintet lépett a Jófogás és az Adománytaxi Alapítvány együttműködése, amelynek köszönhetően mindenki egyedi darabokkal tudja feldobni a ruhatárát. Minden egyes tranzakció a hátrányos helyzetű közösségek életét könnyítheti meg, amellett, hogy az egyre többek számára fontos a fenntarthatósági célokat is támogatja.
A trendek és előrejelzések szerint a vásárlók egyre rövidebb ideig hordják az újonnan vásárolt, jellemzően fast fashion ruhadarabjaikat, eközben a használt ruhák globális piaca 2027-re várhatóan megduplázódik. A látványos növekedés fő mozgatórugói a magas infláció és az abból fakadó árérzékenység, illetve a Z generáció fenntarthatóságra és egyedi, vintage/retró ruhadarabokra sokkal nyitottabb tagjai. Az elképesztően környezetszennyező fast fashion helyett egyre menőbbé válik a személyes vagy online turizás, és így a bolygónk megmentésében kulcsszerepet játszó felelős, körforgásos gondolkodás is.
Ahogy az egyszülős rászoruló családoknak szervezett adománygyűjtésünkkel vagy a hazai menhelyek megsegítését célzó kampányainkkal is tettük, folyamatosan keressük azokat a megoldásokat, amelyek a Jófogás alapműködésébe ágyazva segíthetnek egy-egy jó társadalmi ügyet. Az Adománytaxival közös stratégiai partnerségünk is ilyen. Sokmilliós felhasználói bázisunk és az erre fogékony érdeklődők figyelmét bannerkampánnyal, közösségimédia-aktivitásokkal, influencerekkel és blogbejegyzéssel is felhívjuk az új lehetőségre, aminek köszönhetően online piacterünk kínálata egyúttal páratlan ruhadarabokkal is bővül – emelte ki Takács Borbála, a Jófogás marketingigazgatója.
Az együttműködés tökéletes összhangban van a fenntarthatóság és körkörösség fogalmaival, ahogy például a tavalyi Túlfogyasztás Világnapján az ország első illúziós installációja is bemutatta: amire nekünk már nincs szükségünk, az másnak még komoly értéket jelenthet.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








