Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
A Tesco bajai, paksi és szekszárdi hipermarketje is csatlakozott a Tesco Otthonról szolgáltatásához, olvasható a cég honlapján. Ezzel pedig országszerte közel 2,5 millió otthonban élvezhetik a házhozszállítás előnyeit.
Áprilisban a Tesco tovább bővítette online üzletágának lefedettségi területét, így Baján, Pakson, Szekszárdon, valamint a 43 környező településen élő vásárlók számára vált elérhetővé a házhozszállítás. A vállalat a most csatlakozott területeken bajai, paksi, illetve szekszárdi hipermarketeiből szolgálja ki a Tesco Otthonról rendeléseit.
Ez a fejlesztés több mint 72 ezer háztartást érint, hiszen így már több mint 600 településen, közel 2,5 millió otthonba szállít a Tesco. A rendelésünket nem csak a Tesco honlapján és a mobiltelefonos alkalmazásain keresztül élvezhetjük az internetes vásárlás kényelmét, de a cég a Foodpandával való együttműködését is tovább bővítette. Így a futárok országszerte már 11 településen akár 30 perc alatt kiszállítják a helyi Tesco Expressz üzletből, illetve hipermarketből a Foodpanda oldalon, illetve alkalmazáson keresztül leadott rendeléseket az áruház körülbelül 5 kilométeres körzetében.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








