Jelentős szakadék tátong az európai nyugdíjak között:

Rengeteg magyar kapott pluszpénzt februárban, és a béremelések miatti magasabb fizetések is megérkeztek, így az Országos Kereskedelmi Szövetség kiugró forgalomra számít a boltokban.
Az szja-visszatérítés, a tizenharmadik havi nyugdíj és a béremelések miatt kiugró kiskereskedelmi forgalomra számít februárban az Országos Kereskedelmi Szövetség, írja az Infostart.
A karácsonyi nagy kiköltekezés után év eleje gyenge időszaknak számít a kiskereskedelemben, de most máshogy lesz Vámos György, az OKSZ főtitkára szerint. Februárban sokan kapnak vissza több százezer forintot a visszatérített személyi jövedelemadó formájában, most érkezett, illetve érkezik meg a 13. havi nyugdíj is, a béremelések miatti magasabb fizetés most érkezett, a fegyveres testületek tagjai pedig hathavi fegyverpénzt kaptak, úgyhogy lesz miből költekezni.
Az egyszeri juttatások miatt elsősorban a nagyobb értékű tartós javak: műszaki cikkek, bútorok, ruházati termékek eladása lendülhet fel. De a nyugdíj- és béremelések, a SZÉP-kártyás élelmiszer-vásárlás lehetővé tétele, valamint az árstop az élelmiszer-napicikk kereskedelemben is bővülést hozhat
– tette hozzá Vámos György.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


