Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Mint ismert, ma délelőtt Orbán Viktor bejelentette: a koronavírus-járvány megfékezése érdekében este 8 és reggel 5 óra között kijárási korlátozást vezetnek be Magyarországon. Az intézkedés miatt jelentősen módosul a hazai boltok nyitva tartási ideje, így a vásárlásra fordítható időkeret is csökken. A Pénzcentrumnak Vámos György nyilatkozott a részletekről.
A miniszterelnök mai bejelentése értelmében szerda 0 órától kijárási "tilalom" (Orbán Viktor a tilalom szót használta, nem pedig a korlátozást - a szerk.) lép érvénybe Magyarországon, amely alapján este 8 és hajnal 5 óra között kizárólag munkába járás miatt, illetve rendkívüli esetekben hagyhatjuk el otthonainkat. Orbán Viktor emellett azt is bejelentette, hogy
Noha a kormány lépését a járványhelyzet maximálisan indokolja, azt mindenképp érdemes leszögezni, hogy mivel az intézkedés miatt jelentősen módosul a hazai boltok nyitva tartási ideje, így a vásárlásra fordítható időkeret is. Ezzel kapcsolatban Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára a Pénzcentrum megkeresésére elmonta:
Habár Vámos György szerint egyelőre nem lehet kijelenteni, hogy az új intézkedés miatt komolyabb tumultus alakulhat ki a boltokban, a Pénzcentrum iparági forrásokból úgy értesült, lehetnek ilyen jellegű tapasztalatok, főként a most induló karácsonyi rohamban.Csak a példa kedvéért, jelenleg a legtöbb hazai élelmiszerlánc üzletei este 8 és 9 óráig vannak nyitva, de akadnak szép számmal olyanok is, melyek csak este 22 órakor zárnak; és akkor az éjjel-nappali boltokról még nem is beszéltünk.
Mindezek esetében, az új nyitva tartási idő azt jelenti, hogy a vásárlásra fordítható időkeret akár 20 százalékkal is csökkenhet, a 24 órában nyitva tartó non-stop boltok esetében pedig akár 50%-os is lehet a visszaesés. Tehát azok a vásárlók, akik eddig este 7 és hajnali 5 óra között vásároltak, most majd az engedélyezett idősávot terhelik majd, ezzel pedig akár komolyabb tumultusok is kialakulhatnak, különösen a kasszáknál.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Kapkodós lesz az átállás
Mint azt Orbán Viktor bejelentette, az intézkedéseket 2020. november 11-én 0 órától kell alkalmazni. Azaz a rendelet kihirdetését követően alig marad értelmezhető ideje a piaci szereplőknek, hogy kialakítsák az új munkafolyamatokat. Ez a munkaidő átszervezésén túl érinti a beszállítói és készletezési folyamatokat is.
- tette hozzá Vámos György, az OKSZ főtitkára.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








