Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
A méhészek egy év alatt 1,8 milliárd forint közvetett támogatási forráshoz jutnak hozzá, amiből méhanyát, méhegészségügyi gyógyszereket vásárolhatnak, támogatást kapnak szakmai továbbképzésre, szaktanácsadást vehetnek igénybe és hozzájuthatnak a legfrissebb szakirodalomhoz - mondta Bross Péter, az Országos Magyar Méhészeti Egyesület elnöke az M1 aktuális csatornán.
Az agrártárca ez évtől a méhcsaládonkénti beporzási támogatást 500 forintról 1000 forintra növelte, emellett a magyar méhészeti nemzeti program által nyújtott forrásokat is jelentősen megemelték. A többlettámogatással, ha az időjárás engedi, több mézet tudnak termelni a méhészek, és több juthat exportra is. A hazai méhészek azonban leginkább azt szeretnék, ha itthon több méz fogyna. A magyarok ugyanis jelenleg évente 1 kilogramm mézet fogyasztanak, míg az unióban ennek dupláját.
Az itthon tavaly előllított méz minőségben kiváló, mennyiségben azonban csak közepes lett, aminek elsősorban a szeszélyes időjárás volt az oka. A legfrissebb adatok szerint tavaly 25 ezer tonnányi mézet termeltek, aminek több mint a felét külföldön adták el - hangzott el a műsorban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








