Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Június hónap különösen sikeres volt a hazai lottójátékosok körében. Elég csak a hónap négy Hatoslottó telitalálatosára, az Eurojackpot 5+1 találatos magyar szerencsésére vagy a legutóbbi, több mint 1,154 milliárd forintot érő Ötöslottó jackpot tulajdonosára gondolni.
Igazán szerencsés volt az év hatodik hónapja a szerencsejátékosok körében. Számos alkalommal született több tízmilliós, vagy akár százmilliós nyeremény, de ne feledkezzünk meg az egymilliárd forintot meghaladó telitalálatról sem. A különösen sikeres periódus rögtön a hónap első napján elkezdődött, hiszen a Luxor játékkal 32 millió forintot meghaladó összeg került egy szerencséshez. Néhány nappal később a Joker játékosok közül is örülhetett valaki, hiszen több mint 28 millió forintos főnyereményt vihetett haza. Igazán azonban csak ezt követően indult be a szerencsekerék.
Június 9-én a Hatoslottón egy játékos több mint 877 millió forintot nyert. Egy héttel később újra telitalálatos szelvényt adtak fel, ami ezúttal több mint 72 millió forintot ért. A sorminta itt egy hétre megszakadt, azonban nem tartott sokáig a nyeretlenség. Június utolsó vasárnapján ugyanis ketten is eltalálták azt a hat számot, ami fejenként több mint 72 millió forinttal gazdagította a legszerencsésebbeket.
A rendkívül termékeny Hatoslottón túl több kiugróan magas nyeremény is született az elmúlt időszakban. Június 14-én az Eurojackpoton is örülhetett magyar szerencsés, aki 5+1 találatával több mint 300 millió forinttal gazdagodott.
Az igazán nagy csattanó azonban a hónap utolsó Ötöslottó-sorsolására maradt: 10 hét halmozódás után ugyanis több mint 1,154 milliárd forintot ért a 4, 10, 24, 55, 77-es számsor. A sorsolás másnapjától számított 90 napon belül kell jelentkeznie a játékosnak nyereménye felvételéért, vagyis jelen esetben 2019. szeptember 27-ig várjuk a szerencsés jelentkezését.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Bízunk abban, hogy a friss lottónyertes minél hamarabb követi elődje példáját, hiszen az Ötöslottó történetének harmadik legnagyobb, 4,194 milliárd forintos főnyereményét áprilisban megnyerő játékosunk, már jelentkezett az őt megillető nyereményéért.
Ahogy a fentiekből is kiderült, a szerencse gyakran bekopogtathat életünkbe, így érdemes a hétvégén is játszani a több tízmilliós, vagy akár százmillió forintot meghaladó nyereményekért.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső SKANDINÁV LOTTÓ aloldalunkon
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








