Karácsony közeledtével sokan keresnek megbízható pezsgőt az ünnepi asztalra: de vajon melyik nagy márka nyújt valódi élményt?
Az év 365 napján megállja a helyét.
Az olaszrizling hazánk legnagyobb területen termesztett fehér szőlője. Nem csoda, hogy egyre többen szeretjük, hiszen bora az év 365 napján megállja a helyét: készíthető belőle kiváló könnyű, reduktív tétel és hordós érlelésű, vagy késői szüretelésű nagyágyú.
A fajta szinte valamennyi borvidékünkön megtalálható, neve - kitörve a fröccsbor kategóriából - egyet jelent a mindennapok minőségi italával, amiből mindig kell, hogy legyen otthon egy palack.

Ezt felismerve és elismerve a Winelovers rendezvényszervező csapat október 10-én újra megrendezi Magyarország legnagyobb olaszrizling mustráját, az Olaszrizling Október Nagy Olaszrizling Kóstolót, ahol a fajta sokoldalúságával és valamennyi stílusával megismerkedhet a közönség.

Az Olaszrizling Október Nagy Olaszrizling Kóstoló szervezői ezúttal is több mint 60 kiállító többféle olaszrizlingjét ígérik a budapesti eseményre.

Sőt! Mivel az olaszrizling visszafogott aromái révén képes kifejezni a termőtáj adottságait, általa idén több környező ország, így Ausztria, Horvátország, Szlovénia és Szlovákia borvidékei is bemutatkoznak. Most bárki összekóstolhatja a Balaton északi partjának, Egerszólát dűlőinek, vagy a Somló-hegy vulkanikus lankáinak olaszrizlingjeit a külföldi vetélytársaikkal!
Időpont: 2015. október 10.
Helyszín: Sofitel Budapest, Széchenyi István tér 2, 1051
Kiállítók:www.olaszrizlingoktober.hu/kiallitok
További információk:
www.olaszrizlingoktober.hu
info@olaszrizlingoktober.hu
Jegyvásárlás:www.jegymester.hu/hun/Production/88128/Olaszrizling-Oktober---Nagy-Olaszrizling-Kostolo
(x)
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.









