A versenyt csütörtöktől vasárnapig rendezik meg idén balatonfüredi versenyközponttal.
Az eOptika.hu nyerte meg a 8. alkalommal megrendezett Az Év Internetes Kereskedője versenyt.
Az eOptika.hu nyerte meg a 8. alkalommal megrendezett Az Év Internetes Kereskedője versenyt, így a tavalyi nyertes JátékNet.hu után idén az optikai termékek eladására specializálódott webáruház viheti haza a győztesnek járó gyűrűt.
A verseny most is közönségszavazással indult, majd a szakmai zsűri a legtöbb szavazatot kapott 30 kereskedő közül választotta ki a győztest.
Az alig három éve alapított nyertes cég az eOptika Kft. kontaktlencsék és kiegészítők internetes kiskereskedelmével foglalkozik, több országban értékesít, és a területen a rövid idő ellenére ma már meghatározó szereplő a piacon. Az eOptika.hu-t olyan cégek követik a legjobbnak szavazott másfél milliárd forint alatti árbevétellel rendelkező e-kereskedők között, mint a MaEsteSzínház.hu, a Ruhafalva.hu, a HDI Shop.hu vagy a Petissimo.hu.
Az első helyezett egy évig használhatja az Év Internetes Kereskedője címet és megkapja a verseny főtámogatójának, a MasterCard®-nak a fődíját, az 1 millió Ft értékű hirdetési kampányt, amelyet a díjazott 2014 utolsó negyedévében használhat fel.
A kirowski Isobar ebben az évben is elkészítette értékelését a teljes mezőnyt látva: ebből kiderül majd, hogy milyen irányba tart a hazai piacon az online értékesítéshez kapcsolódó weboldalak fejlesztése és tervezése.
Újdonság, hogy a kirowski Isobar ebben az évben egy különdíjat ad át Az Év Legígéretesebb Kereskedőjének. A digitális szemléletű kommunikációs ügynökség egyszeri keresőhirdetés auditot ajánl fel a díjazott számára, akit a közönség szavaz majd meg a nevezettek közt.
Az Év Legígéretesebb Kereskedőjének járó különdíjat 2014-ben a Petissimo kapja. A díjat Kovács Zoltán, a kirowski Isobar vezérigazgatója adja át a május 22-ei díjkiosztón.
A verseny megrendezésével a szervezők, azaz a SzEK.org - Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület, (www.szek.org), a kirowski Isobar (www.kirowskiisobar.hu), az eNET Internetkutató Kft. (www.enet.hu), valamint az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ)
(www.ivsz.hu) célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése és a fogyasztói bizalom növelése.
(x)
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Nagy veszteség érte a tudomány világát
- Autó rohant a Fehér Ház kapujába, belehalt a sofőr
- Veszélyben a gyermekek: jól gondoljuk meg, mit posztolunk, mert az MI azonnal lecsap
- Tucatnyi őrizetbe vétel a tengerentúli diáktüntetéseken
- Alkotmánybírósághoz fordul Lázár János tárcája
- Gyógynövénnyel kezelte sebeit az orángután