A férfiaknál argentin, a nőknél mexikói futballista szerezte a legszebb gólt - nem volt egyszerű dönteni a jelöltek között.
Az eOptika.hu nyerte meg a 8. alkalommal megrendezett Az Év Internetes Kereskedője versenyt.
Az eOptika.hu nyerte meg a 8. alkalommal megrendezett Az Év Internetes Kereskedője versenyt, így a tavalyi nyertes JátékNet.hu után idén az optikai termékek eladására specializálódott webáruház viheti haza a győztesnek járó gyűrűt.
A verseny most is közönségszavazással indult, majd a szakmai zsűri a legtöbb szavazatot kapott 30 kereskedő közül választotta ki a győztest.
Az alig három éve alapított nyertes cég az eOptika Kft. kontaktlencsék és kiegészítők internetes kiskereskedelmével foglalkozik, több országban értékesít, és a területen a rövid idő ellenére ma már meghatározó szereplő a piacon. Az eOptika.hu-t olyan cégek követik a legjobbnak szavazott másfél milliárd forint alatti árbevétellel rendelkező e-kereskedők között, mint a MaEsteSzínház.hu, a Ruhafalva.hu, a HDI Shop.hu vagy a Petissimo.hu.
Az első helyezett egy évig használhatja az Év Internetes Kereskedője címet és megkapja a verseny főtámogatójának, a MasterCard®-nak a fődíját, az 1 millió Ft értékű hirdetési kampányt, amelyet a díjazott 2014 utolsó negyedévében használhat fel.
A kirowski Isobar ebben az évben is elkészítette értékelését a teljes mezőnyt látva: ebből kiderül majd, hogy milyen irányba tart a hazai piacon az online értékesítéshez kapcsolódó weboldalak fejlesztése és tervezése.
Újdonság, hogy a kirowski Isobar ebben az évben egy különdíjat ad át Az Év Legígéretesebb Kereskedőjének. A digitális szemléletű kommunikációs ügynökség egyszeri keresőhirdetés auditot ajánl fel a díjazott számára, akit a közönség szavaz majd meg a nevezettek közt.
Az Év Legígéretesebb Kereskedőjének járó különdíjat 2014-ben a Petissimo kapja. A díjat Kovács Zoltán, a kirowski Isobar vezérigazgatója adja át a május 22-ei díjkiosztón.
A verseny megrendezésével a szervezők, azaz a SzEK.org - Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület, (www.szek.org), a kirowski Isobar (www.kirowskiisobar.hu), az eNET Internetkutató Kft. (www.enet.hu), valamint az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ)
(www.ivsz.hu) célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése és a fogyasztói bizalom növelése.
(x)
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








