A Szamos és a Sulyán szaloncukrok ízei továbbra is a prémium kategóriát képviselik – csak éppen soha nem voltak még ilyen drágák.
Csökkenhet ősztől a magyar termék - vagy ehhez hasonló - termék eredetet jelző logók száma a hazai élelmiszerpiacon - írja a Népszabadság.
A lap szerint később is csak meglehetősen szűk körben és lassan nyerhet teret a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) rendeletében szorgalmazott termékeredetrendszer. Az élelmiszer-feldolgozó cégek (kicsik és nagyok egyaránt) zöme, 99,8 százaléka úgy látja, nem fogja használni a termékeredet-logót. Úgy gondolják, a vásárlók jobbára az árat nézik, és nem igazán foglalkoztatja őket, hogy ott van-e a terméken nemzeti trikolór, vagy sem.
A termékeredetről szóló uniós kritikák között például az is szerepel, hogy hármas eredetmegjelölés -a VM rendeletében elválik a magyar termék, a hazai termék és a hazai feldolgozású termék fogalma - zavaros lehet a vásárlók számára
Dübörög az alkoholturizmus: ki nem találod, hova járnak berúgni az észak- és nyugat-európai turisták
Középmezőny az árakban, élvonal a fogyasztásban – így áll Magyarország az alkoholárak európai térképén. Nézd meg, hol olcsóbb a sör és drágább a fröccs!
-
Mától újra rendelhető a Lidl és a Tisza cipő egyedi sneakere - Sietni kell, csak 1 hétig elérhető
Az előrendelés most is kizárólag a Lidl Plus alkalmazás Click&Pick funkcióján keresztül lesz elérhető.








