A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Március 21-én indult el a Tesco Online Bevásárlás névre keresztelt webshopja, illetve házhoz szállítási szolgáltatása. Az eltelt két hónap felülmúlta az áruházlánc várakozásait, és hamarosan elindul a korábban már beígért "drive in" szolgáltatás is.
Két hónapja indult a Tesco Magyarország Online Bevásárlás oldala. A legfontosabb tudnivaló, hogy egyelőre csak Budapestre, Pest-és Fejér-megyébe szállítanak, 899 forintos díjért, és nem lehet készpénzzel fizetni.
A szakemberek szerint a Tesco belépése a netes piacra a magyar internetes kereskedelemnek egy finom löketet fog adni, egy ilyen nagy szereplő alapvetően új internetes vásárlókat tud behozni. A Tesco sok olyan vevőt az online piacra csábíthat, akik eddig tartózkodtak ettől a vásárlási formától.
Ezzel együtt ugyanakkor hatalmas az áruházlánc felelőssége, ugyanis minden egyes vásárló, aki negatív élménnyel találkozik a Tescónál, jó eséllyel többet nem vásárol majd online. Azonban ha a Tescónál pozitív élménnyel találkozik a vevő, akkor más webshopok felé is nyitni fog - mondta el nemrég a Pénzcentrum.hu-nak Palocsay Géza, az Árukereső.hu árösszehasonlító portál ügyvezetője.
Kipróbáltuk: így működik a tesco házhozszállítás - KATTINTS!
Olvasóink tapasztalatai a Tesco Online Bevásárlásról - KATTINTS!
Felülmúlta a várakozásokat
Őri Gergely, a Tesco e-kereskedelmi üzletágvezetője a napokban az Élelmiszer.hu-nak elmondta: a Tesco Online Bevásárlás elindulása óta eltelt két hónap felülmúlta várakozásaikat. 20 ezer vásárló regisztrált, és több mint 10 ezer kiszállítást teljesített az üzletlánc. A vásárlás értéke is figyelemreméltó, az online kosárérték a hagyományosnak átlag 4-5-szöröse, ez - az Egyesült Királyságot kivéve - Európában Magyarországon a legmagasabb.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A fogyasztói szokások részletes elemzése a következő hónapokban várható, annyi azonban már most is elmondható, hogy leginkább a magasabb átlagjövedelmű, illetve a valamiért az otthonukhoz kötött vásárlók - kismamák, mozgássérültek, autóval nem rendelkezők - használják rendszeresen az online bevásárlást. A megnövekedett vásárlói igényt jól mutatja, hogy újabb teherautókat vásárol az üzletlánc: "20 autóval kezdtük a kiszállítást, most rendeljük a következő 40-et" - mondta a szakember.
Indul a drive in szolgáltatás is
Az Online Bevásárlásit most kibővítik a drive in szolgáltatással (igaz, ezt már korábban is ígérte az áruházlánc), melynek lényege, hogy a neten megrendelt termékeket személyesen is át lehet venni, egyes áruházakban, előre egyeztetett időpontban (hasonlóan a gyorséttermek autós kiszolgáló ablakaihoz). Az átvételi pont szolgáltatásért 449 forintot kell fizetnünk, és egyelőre három hipermarket, a bécsi úti, a budaörsi és a pesterzsébeti Megapark várja a rendelőket.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt
- Ha megáll a belső sáv az M0-son, máris kész a katasztrófa – videó
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal