Az elmúlt hetek kedvező időjárása és a tegnap véget ért foci VB-nek köszönhetően jelentős mértékben megnőtt a sör, üdítőitalok, jégkrém és rágcsálnivalók iránti kereslet. A májusi forgalomhoz képest közel 1,5-szer annyi sör és ásványvíz fogyott. A műszaki cikkek terén a TV-k forgalma emelkedett meg ugrásszerűen, mintegy megkétszerezve a korábbi hónapok forgalmát - tájékoztatta lapunkat az áruházlánc.
A Tesco több oldalas VB katalógust jelentetett meg május végén, melyben a foci VB-hez kapcsolódó termékeket, mint például az alkoholos és alkoholmentes italokat, ropogtatnivalókat és műszaki cikkeket kínált kedvező áron. Az akciós újságban szereplő ajánlatok sokakat vonzottak. A VB katalógus mellett a Tesco meghirdette sörvásárát is június elején, melynek keretében több fajta sör közül választhattak a vásárlók alacsony áron. Bár az időjárás a hónap elején nem kedvezett a sörivásnak, az utóbbi hetek napsütése jelentős forgalomnövekedést eredményezett.
A hagyományos sörfajták mellett megtalálhatóak voltak olyan sörkülönlegességek, mint a búza- és kukoricasörök, illetve az alma és körte erjesztésű árpalevek. A limonádé alapú sörök, melyek csökkentett alkoholtartalmúak, szintén egyre keresettebbek a vásárlók körében. A sörhöz hasonló forgalmat generáltak az ásványvizek, a szénsavas üdítőitalokból pedig 20%-kal több fogyott, mint az előző hónapokban.
A chipsek között a hagymás-tejfölös ízű volt a legkeresettebb, közel 30%-kal több fogyott a VB ideje alatt, mint az azt megelőző időszakban.
A hőség megélénkítette a keresletet a jégkrémek iránt is, melyek között megtalálhatóak voltak a tölcséres, a dobozos/családi és a több jégkrémet tartalmazó multipack kiszerelésű termékek. A legkedveltebbek a tölcséres jégkrémek voltak, melyekből június elejétől kezdve minden héten újabb és újabb akciók várták a vásárlókat. Kedvező áraiknak és változatos ízviláguknak köszönhetően ezen jégkrémek közel 40%-os forgalomnövekedést hoztak.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A televízió készülékek forgalma megduplázódott a májusi forgalomhoz képest
A VB katalógus több oldalán keresztül szerepeltek akciós áron LCD TV-k, DVD írók, laptopok és fényképezőgépek, melyek nagyfokú vásárlói érdeklődést váltottak ki. A márkás, nagyméretű TV készülékek már a legkisebb méretű hipermarketek polcain is megtalálhatóak voltak. A megújult és kibővített választékban újdonságnak számított a Tesco sajátmárkás Technika TV-je.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








