Tiszafüreden, a Tisza-tó fővárosában nyitja pénteken legújabb üzletét a Tesco. Az időzítés nem véletlen: az áruház és a város is a turisztikai főszezonra készül.
Május 18-án Tiszafüreden nyit új hipermarketet a Tesco. A Jász-Nagykun-Szolnok megyei város hivatalos honlapján jelenleg is fut egy hirdetés, amelyben kiadó üzlethelyiségeket reklámoznak a Tesco üzletsoron. Per Bank, a magyarországi Tesco vezérigazgatója két hónapja úgy nyilatkozott: 2010-ben harminc áruház nyitását tervezik az ország különböző pontján. Tesco hipermarketből a tiszafüredi lesz a 103. Magyarországon.
A hely és az időzítés sem véletlen, hiszen köztudott, hogy Tiszafüred a Tisza-tavi régió legnagyobb települése és idegenforgalmi központja. A 11 ezer lakosú település önmagában nem feltétlenül indokolná, hogy hipermarket épüljön a városban, azonban a beruházó vélhetően már a turisztikai főszezonban ideérkező vásárlóerőre, a környező települések vásárlóira (is) számít.
Nagyobb térképre váltás
A folyamatosan fejlődő térség ugyanis ott szerepel a magyar lakosság legnépszerűbb belföldi úti céljai között. A Magyar Turizmus Zrt. legfrissebb adatai szerint 2010. május-szeptemberben a Tisza-tó a 9. legnépszerűbb úticél a magyar lakosság körében, várhatóan a belföldi utazások 1,9%-a irányul majd ebbe a régióba.
Az ügynökségnek nagy kihívást jelenthet a várható munkamennyiség, hiszen az elkövetkező egy évben közel 250 új sajátmárkás termék jelenik majd meg a áruházlánc polcain, emellett a Poplart feladata lesz a korábbi csomagolások aktualizálása, frissítése is.
Balaton vagy Adria? A válasz megérkezett Kattints!
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A tó és környéke a külföldi turisták körében is népszerű: Szlovákiából, Romániából, Ukrajnából is érkeznek vendégek -természetesen elsősorban a nyári szezonban. Tavaly összesen 265 ezer vendégéjszakát töltöttek el a turisztikai régióban.
A Tisza-tó mellett Tiszafüred másik nagy kincse a termálvíz, a látogatókat a termálstrand várja, melynek területén található úszómedence, strandmedence és fedett termálmedence is. A városba érkező vendégek szállásáról szállodák, panziók, színvonalas kempingek és a magán szállásadók gondoskodnak.
A kisvárosban jelenleg található egy Coop szupermarket, egy Spar, egy Lidl, egy Penny Market, a jövőben pedig egy Aldira is számítani lehet.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








