Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A szupermarketek felé nyitnak a legnagyobb sportruházati márkák. Míg korábban esetleg csak a kifutó kollekciókat, vagy a B-kategóriás termékeket forgalmazták ilyen helyeken, ma már a legújabb sportruházati trendek is helyet kapnak az öblítők és a konzervek között.
Neil Saunders, a brit Verdict Research piackutató cég szakértője szerint a vezető sportmárkák manapság már egyszerűen nem engedhetik meg maguknak, hogy figyelmen kívül hagyják azokat a kereskedelmi "útvonalakat", amelyeken keresztül a fogyasztók 72%-át el tudják érni (ez a szám Nagy-Britanniára érvényes, de az EU-országokban is hasonló arányokat találunk).
Így tehát ha tetszik, ha nem, a neves sportruházati gyártóknak is legújabb kollekcióikkal kell megjelenniük a szupermarketek polcain. A szigetországban a Tesco már olyan márkákat is forgalmaz, mint az Admiral, a Diadora, a Gola és a Head, a Sainsbury üzletlánc pedig a Speedo-val várja a vásárlókat.
Érdekes ugyanakkor, hogy a legnagyobb sportszergyártók, a Nike és az Adidas továbbra is elhatárolódnak attól, hogy legújabb kollekcióik megjelenjenek az élelmiszert, vegyiárut is forgalmazó boltokban. Azzal érvelnek, hogy prémium termékeikhez magas szintű kiszolgálás jár, amit csak a szaküzletekben kapnak meg a vásárlók. Szakértők szerint azonban kérdés, hogy meddig tudják magukat távol tartani azoktól a komoly vásárlóerőt jelentő rétegektől, akik mindennapi bevásárlásaik során szeretnék megvenni sportcipőjüket, vagy pólójukat.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.