Egy hónapja meghírdetett árvadászatunk folytatásaként ismét felkerestük a három hazai legnagyobb drogériát, és összehasonlítottuk, hol mennyibe kerül a Pénzcentrum árukosara. A Rossmann verhetetlennek tűnik a hármasfogatban!
Egy hónapja indítottuk el drogéria körképünket, hogy kiderítsük, melyikbe érdemes betérni a háztartási higiéniai csomag beszerzésekor. Februrában a versenyt a Rossmann nyerte, mivel a 15 termékből álló kosár 60 százaléka ott került a legkevesebbe, ezzel együtt a teljes csomag ára is ott volt a legalacsonyabb.
A drogériák közül a dm, a Rossmann és a Schlecker kínálatát hasonlítottuk össze ez alkalommal is, mivel ezek alkotják nagyságuk és piacra lépésük tekintetében is a drogériák legnagyobb csoportját. Az itt kapható kozmetikai, háztartási vegyiáru és papíráru termékcsoporton belül a pelenkák, dezodorok, fogkrémek és tusfürdők esetében kiemelkedő a piaci részesedésük, de ezek mellé betettünk még fiktív kosarunkba mosogatószert, mosóport, öblítőt, papír zsebkendőt, vécépapírt és még néhány apróságot, melyek a háztartási higiéniai csomag törzsét képezik.
A kosár összeállítása természetesen szubjektív, olyan értelemben, hogy adott termékkategórián belül kénytelenek voltunk egy márkát kiválasztani, ami alapján elvégezhetjük a próbavásárlást. Az egyes termékek kiszerelésének megválasztásakor szándékosan kisebbet választottunk, abból kiindulva, hogy drogériákban nem feltétlenül a nagybevásárláskor megszokott mennyiséget szerezzük be.
Eredményhirdetés: lássuk a győztest!
Március hónapban a kosár összértékét tekintve ismét a Rossmann vitte a prímet, ahol csekély mértékben ugyan, de még csökkent is az árucsomagunk ára. Bár a dm-ben majdnem háromszáz forinttal kevesebbet kellett fizetni februárhoz képest, még így sem sikerült a Rossmann alá vinnie árait.
Az egyes termékeken belül a legnagyobb árkülönbséget - százalékban kifejezve - a borotvahabnál találjuk, hiszen több mint másfélszeres az eltérés, de dezodoron, mosószeren, pelenkán is több, mint 20 százalékot spórolhatunk, ha a megfelelő drogériában vásárolunk.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A táblázatokban a konkrét árak mellett a hó/hó alapú árváltozás mértéke is leolvasható százalékban, termékekre és üzletekre lebontva. A zölddel jelölt árak azt mutatják, hogy az egyes termékeket melyik boltban érdemes megvásárolni, a vastagon szedett számok pedig az akciós árakat jelölik.
Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
A Heineken meghaladta az elemzői várakozásokat az első negyedévben 4,7%-os organikus sörmennyiség-növekedéssel, ami éves szinten az első volumennövekedést jelenti.
A pénz, ékszer és óra, valamint az utazás után az érettségizők körében a fesztiválbérlet, a felsőoktatásban tanulók, friss pályakezdők esetében pedig a laptop a legnépszerűbb.
A rendeletet most az Európai Unió Tanácsának hivatalosan is el kell fogadnia. Kihirdetését követően az uniós országoknak három éven belül kell megkezdeniük a rendelet alkalmazását.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.