Az Európai Bizottság által elfogadott javaslat nagyobb versenyt, alacsonyabb értékesítési költségeket és szélesebb kínálatot hozhat a repülőjegyek piacán. A bizottság döntésével ugyanis, 20 év után ismét, változtatások történtek az elektronikus foglalási rendszerek (CRM) használatára vonatkozó magatartási kódexben.
A végül elfogadásra került javaslat célja, hogy egyszerűsítse és modernizálja a CRM-rendszerek használatát, nagyobb versenyt hozva ezáltal a piacon. Ez az értékesítési költségek leszorításán keresztül mind az utazási irodák, mind pedig a fogyasztók számára kedvező változásokat hozhat.
A CRM rendszereket általában nagy légitársaságok működtetik, de vannak független, akár a teljes világot lefedő foglalási rendszerek is. Az utazási irodák munkatársai ezen keresztül tájékozódhatnak a különböző járatok telítettségéről, hasonlíthatják össze az árakat és végül foglalhatnak repülőjegyet ügyfeleik számára.
A magatartási kódex (Code of Conduct) jelenlegi felülvizsgálata mérsékelné a nagyobb, saját CRM-hálózattal rendelkező társaságok előnyét. Miközben arra kényszerítené a független vagy társasági kontroll alatt álló CRM-rendszereket, hogy bővítsék az általunk kínált lehetőségek körét.
Lehetővé válik emellett, hogy az utazási irodák és a CRM-rendszerek üzemeltetői, a korábban érvényes gyakorlattal szemben, tárgyalhassanak a foglalási díjakról és a repülőtársaságok által szolgáltatott információs tartalomról. Az Európai Bizottság ettől az árak csökkenését, a szolgáltatás minőségének javulását és egyre hatékonyabb megoldások kialakulását várja.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Összességében a változások mindenképpen kedveznek majd az utasoknak, akár utazási iroda szolgáltatásait veszik igénybe, akár saját maguk foglalnak. Az árak összehasonlíthatósága ugyanis mindenképpen versenyfokozó eszköz, amely akár alacsonyabb árakat is hozhat, de a szolgáltatás minőségének javulásával általában mindenképpen együtt jár. A legtöbb foglalási rendszer ma már nem fűzi szorosan az utazási irodákhoz a fogyasztókat, akik ezektől függetlenül is tudnak ilyen formában repülőjegyet vásárolni.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








