A fapados járatok megjelenésével egyre többen tehetik meg, hogy repülővel utazzanak külföldre. De az olcsó jegynek is megvan az ára. Aki ilyen járattal utazott, az már tudja, hogy azé a jó hely, aki a leggyorsabb. Vagyis minél gyorsabban futunk a repülő felé, annál jobb helyen ülhetünk. Egy amerikai légitársaság most ezen változtat. Azé lesz a jó hely, aki megfizeti...
A Southwest Airlines elsőként vezeti be a légitársaságok között az új politikát. Ha már úgyis népszerűek a járatok, miért ne húzna ebből is egy kis hasznot? Bár azért a jó hely mellett van más kompenzáció is, aki megfizeti a magasabb díjat, az ingyen iszogathat a repülőn.
De nem elhanyagolandó a légitársaság tervezett bevétel növekedése sem, ami a becslések szerint közel 100 millió dollárt (17,2 milliárd forint) tenne ki egy évben. Ezzel a lépéssel a jegyeladás is kicsivel bonyolultabbá válik az alkalmazottak számára, mivel 15 féle díj közül lehet ezentúl választani a 8 helyett.
A lépést az indokolta, hogy egyre nagyobb a verseny a légitársaságok között, és ki kellett találni valamilyen pluszt a többiekhez képest. Az árak csökkentése viszont már szinte lehetetlen, ha a vállalat nem akar veszteségesen működni. A növekvő üzemanyagárak pedig arra ösztönzik a társaságokat, hogy emeljenek árat, így gyakorlatilag a Southwest Airlines ezzel a lépéssel két legyet ütött egy csapásra. Megmaradnak az olcsó árak, de plusz bevételt is szerez azoktól az utasoktól, akik hajlandóak megfizetni az ablak melletti helyeket.
Ráadásul azok az utasok, akik kifizetnek egy extra díjat, kaphatnak egy "A" beszállókártyát, amivel első osztályon utazhatnak. Sőt, aki 12 hónap alatt 16 oda-vissza útra veszi igénybe a légitársaság járatait, automatikusan ilyen beszállókártyát kapnak, vagyis ingyen is el lehet érni, hogy első osztályon ülhessünk, csak elég úticél kell hozzá.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Várhatóan az ötletet a többi légitársaság is átveszi előbb-utóbb, így nem lehet tudni, hogy Magyarországon mikor válnak fizetőssé az ablak melletti helyek, és mikor utazhat első osztályon az aki sokszor repül...
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








