A napokban zárul le várhatóan az egyeztetés a Magyar Vendéglátó Ipartestület valamint a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány között a 200 vendéglátóhelyről, melyek július 18-tól elfogadhatják az üdülési csekkeket - írja a Magyar Hírlap.
Háber Tamás, az ipartestület elmondása szerint az idei listát kísérleti jelleggel állítják össze. Most elsősorban az idegenforgalmi körzetekben található vendéglátóhelyek kerülnek fel, a tapasztalatok alapján azonban jövőre tovább bővíthetik a listát.
Persze az már másik kérdés, mennyire van értelme újabb vendéglátóipari egységeket bevonni, hiszen ezen a területen az étkezési utalványok jóval nagyobb népszerűségnek örvendenek, s piacuk többszöröse az üdülési csekkekének.
Emellett az utazási csekk számos egyéb területen is felhasználható, a legnépszerűbb ezek közül a szálláshelyek kiegyenlítése, de lehet fizetni utazási szolgáltatásokért is. Felhasználható továbbá egészségmegőrzésre, betegségmegelőzésre, wellness-szolgáltatások térítési díjainak kiegyenlítésére, valamint a sport- és szabadidős szolgáltatások kifizetésére.
Az idei év első félévében 9 milliárd forint értékben váltottak be üdülési csekkeket, tavaly pedig 4 milliárd forint értékben került felhasználásra a csekk.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








