A Washingtoni Egyetem egyik doktorandusa érdekes jelentést publikált a napokban, megvizsgálta ugyanis, hogy az Apple és a Nike együttműködése nyomán létrejövő, az iPodhoz kapcsolódó termékek miként sérthetik meg az emberek magánszféráját.
Aggodalomra elsősorban az a készülék adhat okot, mely a Nike cipőbe helyezve kommunikál az iPod-dal, így az futás közben kiírja a sebességet, a teljesített távot és az elégetett kalória mennyiségét. A probléma csak az, hogy a rádiójeles kommunikáció miatt a készülék gyakorlatilag nyomkövetőként is felhasználható, így segíthet betörések megszervezésében, illetve például az élettárs ellenőrzésében.
Az egyetemi hallgatók egy professzor segítségével több olyan olcsó vevőkészüléket is készítettek, melyek alkalmasak az iPod-os jelek vételére.
Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy a cipőbe rejtett adókészülék bármikor kikapcsolható, ám a Nike reklámszlogenje is arra utal, hogy elég csak beledobni a lábbelibe és többé nem is kell vele foglalkozni.
Az eredményeket egyelőre egyik vállalat illetékese sem kívánta kommentálni.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok