A karácsonyi dömpingre készülődnek a hazai DVD-forgalmazók, az évente eladott DVD-k több mint egyharmada ugyanis az év utolsó 12 hetében talál gazdára - írja a Világgazdaság.
A választékra nem lehet panasz: az ezerforintos, extrák nélküli változattól a 2,990 Ft-os akciós filmeken át a sok ezer forintos gyűjteményekig bőven van miből válogatni.
Arról, hogy egy adott alkotásból hány lemezt érdemes piacra dobni, jelentősen eltérnek a vélemények. Az InterCom szerint címtől függően akár 25 ezer darabot is érdemes lehet kinyomni, de olyan is előfordult már, hogy csupán ezer példányban adtak ki egy DVD-t.
A játékfilmek esetében 100-200 ezres mozis nézettség után a kiadott darabszám 5,000 körüli, az animációs műveknél azonban egy-egy sikeres rajzfilmből 10 ezer darabot is kiadhatnak.

A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
-
Menedzserek a társadalomért - Fókuszban a Jövő! konferencia (x)
MENEDZSERSZÖVETSÉG - HATÉKONY VÁLLALATVEZETÉS a sikeres jövőért!
- Vlagyimir Putyin: soha nem volt még ennyire jó Moszkva és Peking viszonya
- A párizsi lengyel nagykövet szerint országa egy esetben háborúba léphet
- Hatodik éve ugyanabban az országban a legboldogabbak az emberek
- Ársapkát kap 400 élelmiszer Szlovákiában
- Majdnem halálra vertek egy férfit Budapesten
- Vége a nepáli szóló hegymászásnak: ebből lett elege az országnak
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


