Tegnap nyitotta meg kapuit az első román Auchan, amelyet jövő évben hipermarketek sora követ majd az ország több régiójában. A megnyitás költségei nem kevesebb, mint 40 millió euróra (10,4 milliárd forintra) rúgnak.
Az Auchan Romania igazgatója elmondta, a szupermarket piac telítettsége miatt a hipermarket szektorban próbál majd jelentős piaci részesedést elérni a francia kiskereskedelmi lánc, amely szerint a hatalmas román piac alkotta elvárásoknak egyébként is jobban megfelelnek a hipermarketek.
Az első két évre tervezett viszonylag agresszív terjeszkedés meghaladja majd a franciaországi ütemét, amely évente két újabb üzlet megnyitását jelenti. Emellett a román vásárlóerő gyengesége miatt, az Oroszországban alkalmazott árpolitikához hasonlóan itt is diszkont árakat alkalmaznak majd.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








