A megszorítások ellenére is 5-7 százalékos forgalomnövekedést vár az idei évre az Auchan Magyarország Kft., amely ha a karácsony előtti forgalomból sikerül nagyot szakítania - ennél nagyobb növekedést is elkönyvelhet - írja a Napi.
Az Auchan vezérigazgatója, Jean Paul Filliat tegnapi tájékoztatóján elmondta: nem félnek a jövő évtől a fizetőképes kereslet csökkenése ellenére sem, csupán nagyobb hangsúlyt helyeznek majd 2007-ben az árakra, és ha szükséges, erősítik a diszkontpolitikát. Az igazgató szerint, ha megfelelően szolgálják majd a vásárlói igényeket, akkor jövőre sem kell félniük kongó hipermarketektől, hiszen élelmiszerre ezután is szükség lesz.
A cég rövid távon szeretné 12 tagúra bővíteni a hálózatot a maglódi és a főváros XVIII. kerületi beruházásával. Ezt követi majd 6 vidiéki egységének, amelyhez még nincsenek meg a megfelelő ingatlanok, így a vállalat várhatóan 2010-ben éri el a tervezett 15-18 hipermarketből álló hálózatot. Az Auchan annak ellenére folytatja a fejlesztést, hogy egyelőre egyetlen áruháza sem fordult még termőre tekintve, hogy a megtérülési idő 10-12 év, míg a legöregebb áruház is csak nyolc éve üzemel Budaörsön.

Itt a 2025-ös nagy fűnyíróteszt: ezek a legjobb akkus gépek most a piacon, meglepő nevek a toplistán
Az akkumulátoros fűnyírókra egyre gyakrabban esik a vásárlók választása. Nem túl nagy kertekhez ideális megoldás, ha csendesebb, könnyen manőverezhető típust keresünk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


