A kerékpár divatja újra feléledhetne hazánkban, ha az infrastrukturális beruházásoknál nagyobb figyelmet kapnának a "kétkerekű-tulajdonosok" igényei. A legtöbb kerékpár gyártó egyetért abban, hogy a kerékpáros közlekedés legfőbb akadályának az infrastrukturális gyengeség tekinthető.
A kerékpár divatja újra feléledhetne hazánkban, ha az infrastrukturális beruházásoknál nagyobb figyelmet kapnának a "kétkerekű-tulajdonosok" igényei. A legtöbb kerékpár gyártó egyetért abban, hogy a kerékpáros közlekedés legfőbb akadályának az infrastrukturális gyengeség tekinthető- írja a Magyar Hírlap.
A hazai vásárlók körében is jellemző az a tendencia, hogy a távol-keleti, koreai már 10,000 forintért is megkapható biciklik helyett egyre inkább a minőségi áru kerül előtérbe. Az átlagos fogyasztó körülbelül 30,000 forinttal a zsebében indul el vásárolni, de nem ritka az sem, hogy valakit a több száz ezer forintért legyen hajlandó áldozni egy csúcskategóriás bringáért.
A minőségi iránti megnövekedett igény így a stagnáló forgalom mellett, évente körülbelül 300,000 kerékpárt értékesítenek Magyarországon, is 10-12 milliárdos forgalmat jelenthet a kerékpárgyártóknak, a Schwinn-Csepel kerékpárgyártó- és forgalmazó Zrt-nek, a Olimpia Kerékpár Kft-nek és a Neutzer Kft-nek. Mindhárom cég exportál is az unió más tagállamaiba.
A legsikeresebb hazai exportterméknek az elektromos kerékpár számít, amely a hazai piacon a távol-keleti elektromos kerékpárnak becézett valójában elektromos robogók áraival nehezen tudja felvenni a versenyt. Az Európai Unió kerékpáros közlekedésre vonatkozó tervezett direktívája oldhatja fel a feszültségeket ezen a területen, miszerint az önálló hajtóerővel rendelkező robogókat csakis vezetői engedéllyel és bukósisakban lehet majd használni a tagállamokban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Vigyázat, már támadnak a pénzkicserélős csalók is – erre kell figyelni
- Kapitális fogás, megdőlt a rekord a Balatonon – képek
- Hét dolog, ami ahhoz kell most, hogy ne legyen rémálom az autózás
- Most megmutatjuk, micsoda fordulat jön itthon az időjárásban
- Ha a Balatonra készül nyaralni, van egy nagyon rossz hírünk
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt