Egy magánkézben lévő amerikai vállalat, a Fizzy Fruit vállalta, hogy termékeivel az egészséges életmódot reklámozza és terjeszti, így nem csoda, hogy a cég igazgatói elhatározták, hogy a kampány még effektívebbé tételéhez egy filmes produkcióhoz adják a nevüket. A választás pedig egy 2007-ben megjelenő Disney animációs filmre esett.
Egy magánkézben lévő amerikai vállalat, a Fizzy Fruit vállalta, hogy termékeivel az egészséges életmódot reklámozza és terjeszti, így nem csoda, hogy a cég igazgatói elhatározták, hogy a kampány még effektívebbé tételéhez egy filmes produkcióhoz adják a nevüket. A választás pedig egy 2007-ben megjelenő Disney animációs filmre esett.
A Disney 2007-ben dobja piacra legújabb termékét, a "Meet the Robinsons" c. rajzfilmet, melynek támogatója a Fizzy Fruit lesz. Az egészséges életmódot hirdető vállalat a reklám és promóció terén próbál majd még több 'hívet' magához csalogatni.
A cég az egészséges ebéd fogalmát szerette volna meghonosítani a hamburgerek országában, így 2005 decemberében el is indította kampányát. Egy általános iskolában ők szervezték meg a gyermekek étkeztetését, és azóta számos iskola követi a 'fehér holló' példáját. A kampány olyannyira sikeresnek mondható, hogy nemsokára már a szupermarketekben is lehet majd ezeket az ebédeket kapni.
A Fizzy Food termékei nem tartalmaznak tartósító szereket és hozzáadott cukrot, és a különleges eljárásoknak köszönhetően az ételek megőrzik természetes rostjaikat és a vitaminokat, így olyan tápértékkel rendelkeznek, mintha friss gyümölcsöt ennénk.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- A benzin ára 25, míg a gázolajé 27 forinttal múlta felül az átlagos régiós üzemanyagárat a KSH friss statisztikája alapján
- Férfi vízilabda ob I - Nyert a Honvéd és az Eger
- Javul a brit uralkodó egészsége
- Párizs 2024: átvették a lángot a franciák - videó
- Nyílik az élelmiszerolló: csak az olcsó és a prémium a kelendő
- London: orosz barát gyújtogatót állítottak bíróság elé