Moziban popcornt? Tedd csak le! Ezt próbáld ki inkább...

Pénzcentrum
2006. augusztus 14. 05:30

Egy magánkézben lévő amerikai vállalat, a Fizzy Fruit vállalta, hogy termékeivel az egészséges életmódot reklámozza és terjeszti, így nem csoda, hogy a cég igazgatói elhatározták, hogy a kampány még effektívebbé tételéhez egy filmes produkcióhoz adják a nevüket. A választás pedig egy 2007-ben megjelenő Disney animációs filmre esett.

Egy magánkézben lévő amerikai vállalat, a Fizzy Fruit vállalta, hogy termékeivel az egészséges életmódot reklámozza és terjeszti, így nem csoda, hogy a cég igazgatói elhatározták, hogy a kampány még effektívebbé tételéhez egy filmes produkcióhoz adják a nevüket. A választás pedig egy 2007-ben megjelenő Disney animációs filmre esett.

A Disney 2007-ben dobja piacra legújabb termékét, a "Meet the Robinsons" c. rajzfilmet, melynek támogatója a Fizzy Fruit lesz. Az egészséges életmódot hirdető vállalat a reklám és promóció terén próbál majd még több 'hívet' magához csalogatni.

A cég az egészséges ebéd fogalmát szerette volna meghonosítani a hamburgerek országában, így 2005 decemberében el is indította kampányát. Egy általános iskolában ők szervezték meg a gyermekek étkeztetését, és azóta számos iskola követi a 'fehér holló' példáját. A kampány olyannyira sikeresnek mondható, hogy nemsokára már a szupermarketekben is lehet majd ezeket az ebédeket kapni.

A Fizzy Food termékei nem tartalmaznak tartósító szereket és hozzáadott cukrot, és a különleges eljárásoknak köszönhetően az ételek megőrzik természetes rostjaikat és a vitaminokat, így olyan tápértékkel rendelkeznek, mintha friss gyümölcsöt ennénk.

Farmról az asztalra: így segítheti ez az üzleti modell a kisgazdaságokat

A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 26. péntek
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem