A hétvégén két jeles sportesemény, a Forma-1 magyarországi nagydíja és az úszó Európa-bajnokság versenyei is lezárultak, több milliárd forintos reklámbevételt szerezve a rendezőknek a három napos, illetve 2 hetes versenyidő alatt.
A mogyoródi autóversenyre 184 ezer néző látogatott el a három nap alatt, ami ugyan körülbelül 30 ezerrel kevesebb, mint a tavalyi létszám, viszont a bevétel jócskán meghaladta a 2005-ös évit. Az előző évben ugyanis a Hungaroring Sport Zrt. marketing stratégiájának köszönhetően az állójegyeket jelképes összegért, mintegy 20 forintért lehetett megkapni. A rekord nézőszám így nem párosult egyenes arányos bevétel növekedéssel, sikerült elérni azonban azt, hogy a tavalyi 20 forintért jegyet váltók megkedveljék a versenyt, és idén is kilátogassanak a helyszínre.
Az úszó Európa bajnokság lelátói tömve voltak a két hetes versenysorozat alatt a magyar és külföldi szurkolókkal. A Széchy Tamás uszodakomplexumban a lelátók közel 90 százalékos kihasználtsága mellett mérhették össze az erejüket és tudásukat a hazai és nemzetközi mesterek.
Nemcsak az úszószámokat, de a műugrást és szinkronúszást is sokan követték figyelemmel, az is igaz azonban, hogy a szinkronúszást ingyenesen lehetett megtekinteni- olvashatjuk a Világgazdaságban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Rejtélyes betegségben halt meg két vadász – a zombiszarvaskór lehet a felelős
- Rekordhosszan volt covidos, ritkaság történt a szervezetében
- Kiszámolták, mekkora gazdasági veszteséget okozott Németországnak az ukrajnai háború
- Nagy Márton azt javasolja, a kormány avatkozzon be az üzemanyagárakba
- Rókusfalvy Pál: van néhány magyar szőlőfajta, amely kitörési pont lehet a nemzetközi piacokon
- Önkénteseket keresnek az utcai sportok budapesti olimpiai fesztiváljára