Jó estét, jó szurkolást!

Pénzcentrum
2006. augusztus 8. 15:30

A hétvégén két jeles sportesemény, a Forma-1 magyarországi nagydíja és az úszó Európa-bajnokság versenyei is lezárultak, több milliárd forintos reklámbevételt szerezve a rendezőknek a három napos, illetve 2 hetes versenyidő alatt.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.


A mogyoródi autóversenyre 184 ezer néző látogatott el a három nap alatt, ami ugyan körülbelül 30 ezerrel kevesebb, mint a tavalyi létszám, viszont a bevétel jócskán meghaladta a 2005-ös évit. Az előző évben ugyanis a Hungaroring Sport Zrt. marketing stratégiájának köszönhetően az állójegyeket jelképes összegért, mintegy 20 forintért lehetett megkapni. A rekord nézőszám így nem párosult egyenes arányos bevétel növekedéssel, sikerült elérni azonban azt, hogy a tavalyi 20 forintért jegyet váltók megkedveljék a versenyt, és idén is kilátogassanak a helyszínre.

Az úszó Európa bajnokság lelátói tömve voltak a két hetes versenysorozat alatt a magyar és külföldi szurkolókkal. A Széchy Tamás uszodakomplexumban a lelátók közel 90 százalékos kihasználtsága mellett mérhették össze az erejüket és tudásukat a hazai és nemzetközi mesterek.

Nemcsak az úszószámokat, de a műugrást és szinkronúszást is sokan követték figyelemmel, az is igaz azonban, hogy a szinkronúszást ingyenesen lehetett megtekinteni- olvashatjuk a Világgazdaságban.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. december 7. kedd
Ambrus
49. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?